Nya bildtråden

Status
Stängd för vidare inlägg.
BDEC2208-4936-4A6D-9111-3E54CBC30C08.jpeg

På barnkalas i grannlandet. Vi gör vårt bästa för att passa in.
 
Gud vad fina ni är @pepp och @Tonto! En vacker dag ska jag våga/orka mixtra lite med Halloween-smink också...

Såhär såg jag ut igår:

2_5bd5a7ddddf2b37307dfc837.jpg

1_5bd5a7d92a6b2268c66cdbd5.jpg


Mitt livs första hemgjorda kostym (med lite hjälp från sambon), jag är faktiskt ganska stolt eftersom jag alltid varit fullständigt värdelös på all slags kreativt skapande! :D
 
Gud vad fina ni är @pepp och @Tonto! En vacker dag ska jag våga/orka mixtra lite med Halloween-smink också...

Såhär såg jag ut igår:

2_5bd5a7ddddf2b37307dfc837.jpg

1_5bd5a7d92a6b2268c66cdbd5.jpg


Mitt livs första hemgjorda kostym (med lite hjälp från sambon), jag är faktiskt ganska stolt eftersom jag alltid varit fullständigt värdelös på all slags kreativt skapande! :D

Den blev ju jättebra 😀
 
Gud vad fina ni är @pepp och @Tonto! En vacker dag ska jag våga/orka mixtra lite med Halloween-smink också...

Såhär såg jag ut igår:

2_5bd5a7ddddf2b37307dfc837.jpg

1_5bd5a7d92a6b2268c66cdbd5.jpg


Mitt livs första hemgjorda kostym (med lite hjälp från sambon), jag är faktiskt ganska stolt eftersom jag alltid varit fullständigt värdelös på all slags kreativt skapande! :D


Tack! Jag har dock gärna halloween-makeup till "vardags" också. :laugh:
 
Vi är bjudna på Halloween-kalas med barn på lördag. De har aldrig sett mig i rockabilly-outfit, så tänkte att jag kör på det. Tänkte att jag målar spindelnät och en spindel i ansiktet, och sen får det vara bra så. Utklädnad är inte min grej. Skjortan hittade jag förövrigt i garderoben hos min 14 åriga son. Visste att det skulle löna sig att skaffa barn tidigt :rofl::angel::D

1541010763353.png
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har fått "riktiga" glasögonen för första gången, ett par distansglasögon och två par läsglasögon. Mina läsglasögon från mataffären...
2
Svar
24
· Visningar
1 280
Senast: gul_zebra
·
Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
4 496
Senast: Grazing
·
IT & mobiler Jag har funderat flera gånger på vad som påverkar spridning och synlighet på instagram men blir aldrig riktigt klok. Inte för att jag...
4 5 6
Svar
101
· Visningar
4 398
Senast: cili
·
Övr. Katt Jag hoppas kunna köpa hus inom några år och första prio blir att näta in en del av trädgården. Ju större desto bättre, men minst några...
Svar
14
· Visningar
802
Senast: MissFideli
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp