Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Gud vad fina ni är @pepp och @Tonto! En vacker dag ska jag våga/orka mixtra lite med Halloween-smink också...
Såhär såg jag ut igår:
![]()
![]()
Mitt livs första hemgjorda kostym (med lite hjälp från sambon), jag är faktiskt ganska stolt eftersom jag alltid varit fullständigt värdelös på all slags kreativt skapande!![]()
Gud vad fina ni är @pepp och @Tonto! En vacker dag ska jag våga/orka mixtra lite med Halloween-smink också...
Såhär såg jag ut igår:
![]()
![]()
Mitt livs första hemgjorda kostym (med lite hjälp från sambon), jag är faktiskt ganska stolt eftersom jag alltid varit fullständigt värdelös på all slags kreativt skapande!![]()
![]()
Jag har blivit en selfiemänniska nu när jag är singel. Jätteoklart varför, antar att jag har alldeles för mycket tid över och vill dessutom höja självkänslan lite.![]()
Såhär såg jag ut igår:
![]()
![]()
Så fin på bild 2!När man själv tar bilden vs när någon annan tar bilden
![]()
![]()
och när man bara vill ha uppmärksamhet från sin sambo
![]()