Nya bildtråden

Status
Stängd för vidare inlägg.
Tack, hade inte anat att det skulle bli sån stor positiv respons, riktigt kul. :)
"Problemet/Felet" syns för alla om övriga håret ligger fint längs med huvudet och detta blir likt en Stig-Helmer antenn som sticker rätt ut, speciellt när det är plattat. Hoppas och tror att det går bättre att "gömma" när håret är lockat, vilket det troligen kommer vara 95% av tiden så. :p
Det syns bara för alla som du noga har talat om det för - och de säger jaha och håller med bara för att vara artiga med vad du säger.
Det ska vara sådär och det är jättesnyggt - sen växer det ut och då ska det vara på det sättet och är jättesnyggt det med.
 
Det syns bara för alla som du noga har talat om det för - och de säger jaha och håller med bara för att vara artiga med vad du säger.
Det ska vara sådär och det är jättesnyggt - sen växer det ut och då ska det vara på det sättet och är jättesnyggt det med.
Nej, jag har inte ”noga berättat” för någon men de har sett det ändå, bara att vänta på att det växer ut igen.
 
Jag förra veckan. Önskar att jag kunde känna mig lika färgglad just nu
AC227FCC-5E92-4B14-AD22-F14548F83FE4.jpeg
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har fått "riktiga" glasögonen för första gången, ett par distansglasögon och två par läsglasögon. Mina läsglasögon från mataffären...
2
Svar
24
· Visningar
1 170
Senast: gul_zebra
·
IT & mobiler Jag har funderat flera gånger på vad som påverkar spridning och synlighet på instagram men blir aldrig riktigt klok. Inte för att jag...
4 5 6
Svar
101
· Visningar
4 206
Senast: cili
·
Övr. Katt Jag hoppas kunna köpa hus inom några år och första prio blir att näta in en del av trädgården. Ju större desto bättre, men minst några...
Svar
14
· Visningar
757
Senast: MissFideli
·
Kropp & Själ 40 närmar sig. Vikten går uppåt och jag har skaffat gymkort. Att reglera vikten med födointaget fungerar inte på mig, så min tanke är...
7 8 9
Svar
170
· Visningar
9 638
Senast: SiZo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Artroskopi äldre häst
  • Födda 2022
  • Mängd olja och lucern

Omröstningar

Tillbaka
Upp