Lek & tjatter Nya bildtråden

7931FDEC-215E-4FAE-94A4-3A9AD2AC582B.jpeg

Försöker bli motorcyklist. Det går ganska bra, eftersom det finns så många likheter med ridningen :D
Trampa ner i stigbygeln i svängarna, eller bara sitta mer på ena sittbenet, sänka axlarna osv :up:

Jag ÄLSKAR att alla hälsar på varandra också, känns som att jag är en i gänget liksom :p

Visa bifogad fil 30009

Försöker bli motorcyklist. Det går ganska bra, eftersom det finns så många likheter med ridningen :D
Trampa ner i stigbygeln i svängarna, eller bara sitta mer på ena sittbenet, sänka axlarna osv :up:

Jag ÄLSKAR att alla hälsar på varandra också, känns som att jag är en i gänget liksom :p
Välkommen i gänget! Finns inget som ger mig så mycket energi som en mc-runda :love: . Fick mitt kort 1990 och det är fortfarande lika roligt :bump:

Välkommen i gänget! Finns inget som ger mig så mycket energi som en mc-runda :love: . Fick mitt kort 1990 och det är fortfarande lika roligt :bump:
Jag hoppas motivationen håller i sig så att det blir ett körkort bara! Jag är uppfödd i sidovagn, vi åkte tydligen runt halva Sverige med en hemmasnickrad sidovagn med barnvagnen fastsatt längst bak (säkerhetstänk a la 80-tal?) :laugh: Men sen tog det 35 år innan jag började övningsköra själv!

Hästdiskussioner nu

Övrigt-diskussioner nu

Dagbok

Radannonser

Hästnyheter

Bukefalos