Nya bildtråden

Status
Stängd för vidare inlägg.

pepp

Trådstartare
Den andra är full :)

Idag åkte jag längdskidor för första gången sen lågstadiet :D
20180312_221957_5aa6ef232a6b2234c6445c44.jpg


Det var läskigt, svårt, kul och skitjobbigt! Hade för korta stavar och inte riktigt rätt spann på skidorna...
 
98D83531-B62F-4906-A24C-7ACC2439BF44.jpg


Ursäkta dubbelpost, men fick jag in min bild här nu utan länk? Har inte hängt så mkt på buke sedan photobucket fungerade som förr och har inte lärt mig något nytt bra sätt att ladda upp bilder på.

Iallafall, bilden ska föreställa mig, med nyslingad och nyklippt kalufs! :D
 
Jag kände lite att jag bor här uppe, vi har sjukt mycket snö och jättefina spår, jag måste ju börja vintersporta, haha.

Får se om jag fastnar för det :)
Låter kul, vi har snö ibland här som stannar. Fast jag gillar att åka slalomskidor. :p
Vi har dock ingra bra berg här.
 
Var ute och käkade med hunden igår :D
Det pissregnade ute så mitt hår år lite kaos. Livet med lugg går inte riktigt ihop med rådande väderlek :p

28433580_202243223866970_6634901135679291392_n.jpg

Vart går du ut med vovven? Jag hamnar alltid i Sturebaren i brist på koll på ställen där han är välkommen. Mood också men tycker ofta det är lite väl stimmigt i Boquerian för honom.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har fått "riktiga" glasögonen för första gången, ett par distansglasögon och två par läsglasögon. Mina läsglasögon från mataffären...
2
Svar
24
· Visningar
1 172
Senast: gul_zebra
·
IT & mobiler Jag har funderat flera gånger på vad som påverkar spridning och synlighet på instagram men blir aldrig riktigt klok. Inte för att jag...
4 5 6
Svar
101
· Visningar
4 211
Senast: cili
·
Övr. Katt Jag hoppas kunna köpa hus inom några år och första prio blir att näta in en del av trädgården. Ju större desto bättre, men minst några...
Svar
14
· Visningar
757
Senast: MissFideli
·
Kropp & Själ 40 närmar sig. Vikten går uppåt och jag har skaffat gymkort. Att reglera vikten med födointaget fungerar inte på mig, så min tanke är...
7 8 9
Svar
170
· Visningar
9 641
Senast: SiZo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Akvarietråden IV
  • Uppdateringstråd 29
  • Senast tagna bilden XV

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp