Nya bildtråden

Status
Stängd för vidare inlägg.
Åh, är det kul??
Det är sjukt kul :D Där vi klättrar så finns det lägre väggar också, där man kan klättra utan rep och utrustning (bouldering). Det är också kul, men det var en helt annan känsla att klättra högt idag. Första gången jag klättrade på höga väggen så klättrade jag drygt halva, sedan kom jag på att det var långt till marken, hjärnan låste sig och jag ville bara ner. Sedan klarade en vän den väggen och kunde hon, tja, då var jag tvungen att göra detsamma :p Känner redan nu hur det kommer bli träningsvärk i varje millimeter av kroppen efter det här, men åh vilken härlig känsla det är!
 
Åhåh, så kul att vara klättrare i Stockholm :love: Blev typ fascinerad när jag hängde med en kompis till Solna. Erbjuds något andra förutsättningar än här uppe i norr (precis som med hundhallar alltså :cautious:).
Jag kan tänka mig det! Det finns vissa fördelar med Sthlm ändå :p
 
Åhå. Det fanns visst en bild från när vi körde bouldering också :D Jag känner mig så duktig som kommer upp till toppen, även när det är på de lättare väggarna.
61586515_1351455578336152_9164854769599119360_o.jpg


(och för er som inte vet, på den här väggen tex så använde jag bara de svarta greppen, det gäller att hela tiden hålla sig till "sin" färg även när det finns andra färger nära som hade gjort det lättare att komma upp)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har fått "riktiga" glasögonen för första gången, ett par distansglasögon och två par läsglasögon. Mina läsglasögon från mataffären...
2
Svar
24
· Visningar
1 172
Senast: gul_zebra
·
IT & mobiler Jag har funderat flera gånger på vad som påverkar spridning och synlighet på instagram men blir aldrig riktigt klok. Inte för att jag...
4 5 6
Svar
101
· Visningar
4 211
Senast: cili
·
Övr. Katt Jag hoppas kunna köpa hus inom några år och första prio blir att näta in en del av trädgården. Ju större desto bättre, men minst några...
Svar
14
· Visningar
757
Senast: MissFideli
·
Kropp & Själ 40 närmar sig. Vikten går uppåt och jag har skaffat gymkort. Att reglera vikten med födointaget fungerar inte på mig, så min tanke är...
7 8 9
Svar
170
· Visningar
9 641
Senast: SiZo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp