Det är sjukt kulÅh, är det kul??
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det är sjukt kulÅh, är det kul??
Snyggt!På väg till marknadBörjar vänja mig vid håret, men vet fortfarande inte om jag gillar det
Visa bifogad fil 30672
Åhåh, så kul att vara klättrare i Stockholm
Jag kan tänka mig det! Det finns vissa fördelar med Sthlm ändåÅhåh, så kul att vara klättrare i StockholmBlev typ fascinerad när jag hängde med en kompis till Solna. Erbjuds något andra förutsättningar än här uppe i norr (precis som med hundhallar alltså
).
Ja, det får jag väl erkänna. Motvilligt såklartJag kan tänka mig det! Det finns vissa fördelar med Sthlm ändå![]()
TackSnyggt!
Visa bifogad fil 30691Fick bli en bild på min brorsson. Nere på p7 revingehed i torsdags
Ja typ eller rättare sagt försvarsmaktens dag heter deÅh, var det såndär typ "öppet hus" eller vad man ska säga? Det har jag också varit på där.
Ascoolt, tycker jag!På väg till marknadBörjar vänja mig vid håret, men vet fortfarande inte om jag gillar det
Visa bifogad fil 30672
Tack!Ascoolt, tycker jag!
Vad vacker du är!På väg till marknadBörjar vänja mig vid håret, men vet fortfarande inte om jag gillar det
Visa bifogad fil 30672
Aw, tack så mycket! Det ligger dock ett filter över bilden så mina ögon sitter egentligen tätare ihopVad vacker du är!![]()