Nya bröllopstråden

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Nya bröllopstråden

Å brudklänningen har kommit och den var alldeles underbar. Nu fattas några små detaljer som örhängen och bukett. Men det är väl inga oöverstigliga problem precis.

Så ska maten och bordsdekorationer planeras närmare.

Ni som gifter er i sommar- ni läger väl in en bild eller två här så vi får se?

En fundering bara- jag tar min mans efternamn men behåller mitt gamla som mellannamn. Det är anmält och registrerat. Men förutom det VAR bör man i övrigt ändra namn? Hur mycket går automatiskt till myndigheter osv?

Vad kul med klänningen! :) Jag provade min igen häromdagen, och insåg att den har blivit lite för stor i midjan :crazy: Jag skyller allt på min mamma - hon har fått mig att börja springa och det har tydligen gett resultat jag inte väntade mig! Så nu måste jag hitta någon som kan sy in den...

Vi behöver också planera maten lite närmare, men det mesta fixar sambons morfar :love: Det har varit en jäkla cirkus med maten, jag är så glad att det löser sig till slut... Vad ska ni ha för mat?

Ang efternamn hittade jag den här tråden på BT http://www.brollopstorget.se/Forum-1-76/m4304973.html

Och jag har äntligen hittat skor dessutom! På Ellos av alla ställen, där hade jag inte ens tänkt på att kolla :p

Vad bra med länken. Då har jag lite mer koll.

Vi kommer att ha buffé med egen lagad mat. Vi blir ju inte så många, så det funkar att göra själv.

Jag har också hittat skor, på Brandos. Turkosa som jag önskade. Och absolut inte av bröllopsmodell. Men jag vill att det ska bryta av lite så det inte blir för puttinuttigt.

En kompis var här i går på klänningsprovning. Hon hjälpte mig då att snöra klänningen, så att jag fick känna kur det blev när den sitter som den ska. Ska justera axelbanden en aning. Köpte bågunderkjol också, men jag tycker den är finare utan underkjol, så jag tror jag kör på det.

Eftersom vi planerar ett utomhusbröllop så undar jag vilken av leverantörerna som har bästa vädret? Yr, SMHI, Klart eller något annat! ;) Vad tror ni? :p
Tänk om det blir regn.... :nailbiting: vad tråkigt. Men vi har en plan B inomhus, men det blir inte detsamma.

Mina är inte heller av någon bröllopsmodell, de är knallila dessutom :D
60-4635.jpg

Vi ska ju också vara utomhus... Jag kommer nog kolla på alla olika vädertjänster och hoppas på att den som lovar sol har rätt :D
Vi har inte ens fått ihop vår plan B än, även om det finns ett par alternativ.

Yr gillar jag :P

*KL*

Tält, är det någon som hyrt tält, stora tält att ha mottagningen i? :)

Grattis! Å vad fina ni var!

Klarade ni er från ösregn? Tänkte igår på alla som gifte sig när regnet vräkte ner som mest! Lite bröllopsskadad är man nog :D

Grattis, så fina ni är! Och vilken läcker bukett :d

Tack! Ja jag äääälskar verkligen min bukett!! Bordsblommorna gick inte av för hackor heller!
20130602_102224_zps11bb5e3c.jpg

Grattis! Å vad fina ni var!

Klarade ni er från ösregn? Tänkte igår på alla som gifte sig när regnet vräkte ner som mest! Lite bröllopsskadad är man nog :D

Tack! Nej, det regnade lite på förmiddagen och de förutspådde en massa regn och åska men det kom inte en droppe! Hade till och med lite sol :)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Skriver under anonymt nick nu. Det är väldigt långt och jag vet inte om jag kommer få några svar, men känner att jag behöver stöd och är... 2
Svar
27
· Visningar
11 170
Senast: Imna
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Veterinärfoder till frisk hund?
  • Valp 2025