Jag menar ingenting. Jag försöker förstå vad du menar och skrev därför fyra klargörande frågor. Jag tror det är större chans att jag förstår vad du menar om du svarar på dem.Du menar att man ska sätta halsbandet så det sitter fast på den smalaste delen av halsen?
Det är extremt frustrerande. Som att sitta och förklara för folk som inte håller på med hästar varför inte alla hästar är lämpliga att rida med halsring i trafiken utan att det för den sakens skull är något fel på hästen eller olämpliga ägare...
Om du tycker det är "extremt frustrerande" att jag försöker förstå grejen med strypkoppel och varför det är helt meningslöst att använda ett strypkoppel med säkerhetsstopp, så är mitt förslag att du inte svarar på mina frågor. Det var ju inte som att jag taggade dig eller krävde dig på svar i mitt första inlägg. Det var öppna, nyfikna, oförstående funderingar i alla okunskap.
Mitt stycke om lagstiftningens normerade roll var inte specifikt riktat till dig eller ditt svar på något sätt.
Det är jävligt frustrerande att vara ny i hundsporten och få sånt här jävla skitbemötande när man inte fattar.