Nya hingstar 2004

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare Fredag
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 11
  • Visningar Visningar 1 236

Fredag

Trådstartare
Är det någon som har förhandsinfo om några godingar som kommer till Bruksprovet i år?

Jag hoppas att Chawa (e. Warsteiner u. Chatezze, svår hoppning, ue. Cortez-Chagall) återkommer i år. Han är en elegant men rejäl fuxhingst som både rör sig trevligt och hoppar fantastiskt fint.

Han stod på saluhästsidan hos Flyinge tidigare i år så eventuellt är han såld från Flyinge - jag vet inte :confused:. Håller dock med om att det är en väldigt trevlig hingst med goda kvaliteter samt att han verkar ha ett fantastiskt temperament!

Han var tydligen kastrerad redan när vi såg honom på Breeders. Senare red Rolf-Göran honom på en clinic och där gick han enormt mycket bättre än vad han gjort undre HT... Men nu är han som sagt var borta, vet ej vart.

/C

Liknande trådar

Avel Är i startgroparna att leta hingst. Men när brukar de hingstar som kommer vara i avel ha kommit ut på Språngrulla ? Som det är nu så...
Svar
0
· Visningar
145
Senast: corzette
·
Avel Halloj! Jag är helt ny till avel och kan väldigt lite. Fick mitt första föl för några dagar sedan och insåg då en sak. Stuteriet jag...
Svar
1
· Visningar
458
Senast: Rosett
·
Avel Jag är jättenybörjare på avel och är i full färd med att försöka välja hingst. Hittar många äldre trådar om samma ämne med hingstar som...
Svar
17
· Visningar
1 316
Senast: Murray
·
Avel Tidigt på säsongen men jag tittar och följer hingstarna som visas nu utomlands. Har ögonen på flera st som visat sig lite extra men såg... 2 3 4
Svar
65
· Visningar
5 438

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka