Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Kollade idag då jag var ut till butiken, de röda lindorna är verkligen RÖDA, mer som eldröda/chiliröda, men endå totalt knallröda. Hoppas det hjälpte.
De är orangeröda! Inte röda o inte orange! Lite mer åt det orange hållet...väldigt lysande!
*KL*
Ingen mer än jag som reagerade på hur de lindat på sina bilder, speciellt vissa bilder var det bara knöligt och hemskt?
(Jag har fått katalogen varje år utan att göra ngt, fast jag inte beställt på mååånga år)
Super
Men hur har de tänkt sig att man ska kunna beställa från hemsidan om de färgerna man vill ha inte finns på listanKorkad säljstrategi i såna fall...
Skulle tro att det behövs ett ländtäcke till westernsadeln. Det är iallafall såna jag har sett folk med westernsadel använda. Kan ju bli lite tight att få ridtäcket runt sadeln. och det är drygt, jag har ett som själva hålet där sadeln ska vara är alldeles för liten för min sadel, resten av täcket är perfekt. Men det är ju skitdrygt när man inte får det att sitta fast på ett bra sätt!Knapplån
Jag har en liten fundering kring det här med rid-/länd-täcke med reflex. Horze verkar bara ha ridtäcke, vilket jag vanligtvis föredrar, men nu ska jag sälja den och bara ha kvar westernsadeln.. nån som vet om ridtäcket går att använda till westernsadeln??
Skulle tro att det behövs ett ländtäcke till westernsadeln. Det är iallafall såna jag har sett folk med westernsadel använda. Kan ju bli lite tight att få ridtäcket runt sadeln. och det är drygt, jag har ett som själva hålet där sadeln ska vara är alldeles för liten för min sadel, resten av täcket är perfekt. Men det är ju skitdrygt när man inte får det att sitta fast på ett bra sätt!