Sv: Nya kopia...

hannibal skrev:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
hannibal skrev:
hannibal skrev:Mmmm visst är den superläcker? Spring och köp! Inget för wannabees dock!
clint Eastwood skrev:Vad baserar ni ert kvalitets omdömme ang GPA hjälmarna på? Till alla er som tycker att GPA är värt sina pengar pga kvalitet. (inte bara till dig Zlatan)
Är det kvalitet ni själva upplevt i passform osv eller att dom skulle var mer slagtåliga?
Inte för att jag säger mot utan för att jag uppriktigt vill veta hur man resonerar när man köper en hjälm för 2000-5000:-
Skulle själv vilja ha en speed air, tycker dom är grymt snygga men får väl snällt vänta tills det kommer en kopia........
hannibal skrev:Hur vet du hur gammal jag är? Med tanke på vissa inlägg som osar "pappa betalar" i den här tråden tror jag den kan passa finfint![]()
hannibal skrev:Hmmm, har verkligen inte hjälmen tråden handlar (Champion) om ventilation??? Jo det måste den ha... Det har i alla fall min lättviktare(fram, bak plus knoppen). Håller med dej om hur skönt det är med ventilation. Jag sörjer de år jag varit utan...
Zlatan skrev:Jag har ingen aning om den hjälmen i denna tråden har ventilation men jag har sett många som inte har det.
De har liksom hål på utsidan av hjälmen men sen går de inte igenom hela vägen. Det verkar väldigt olönt.
Jag får massa saker av mina föräldrar och jag är 26.
Det är smidigare än att vänta på tomten.![]()
Qyenn97 skrev:GPA är ju så dyr för att den "är" den mest säkra hjälmen man kan ha, det är väl något motorcykel företag som gör motorcykelhjälmar som gjort den? Sen är den ju självklart så dyr eftersom den är så eftertraktad.