JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Övr. Djur
Trådstartare
Trådstartare
Drusilla
Startdatum
Startdatum
19 Dec 2004
Svar
Svar
51
Visningar
Visningar
2 372
Sv: Nya kort på råttorna
jaa, knepigt, du...
sirius är hur mysig som helst, det är bara det där med att sitta i händerna eller så liksom... får inte ta i honom på samma sätt.
Visst, vill du ha dig en liten fegis så!
Men då måste du iofs ta Sivert och Grogg också iom att han är så osäker, så jag avstår nog helst, vill inte ge bort mina "små" älsklingar heller
:P
...vad hade sivert och grogg med saken att göra? :P
Om jag ger bort Gudrun måste Sivert och Grogg följa med :P
..vafförä? :P
För Gudrun är en kyckling :P
haha, guuula guuudrun
Au yeas!
geelbe guudruuun! -snacka tyska- (min tyskalärare heter gudrun så jag blev lite inspirerad..)
Vad betyder geelbe?
//Annelie som haft tyska en termin men hoppade av för det var så grymt svårt och tråkigt
geelbe ja troligt viss någon djävla konstig stavning(har då aldirg sett den stavningen trost man läst tyska i snart fem år) för gelb vilket betyder gul
japp. hoho lär troligtviss bli ett år till med tyska men e fan lika bra det iaf om man överväger att flyttta ditt
svårt tjoho nej inte alls. ganska många svenska ord e faktist lånade från tyskan(kanske mest plattyskan) vissa översatta andra inte
Men det är ändå skitsvårt. Fast så har jag svårt för språk också iofs, bortsett från engelska då...
nej inte alls svårt men visserligen går man språk så
Remus =) vilken sötis.. gud vilka gulliga morrhår =)
Övr. Djur
Idag flyttade en liten råttflicka in hos oss. Kunde inte låta bli att köpa henne när jag såg henne i djuraffären :o Hon är hur mysig...
Övr. Djur
...av ett par råttor som jaaag har "förmedlat" ;)
Och de är helt... konstiga! Två honor som sitter still. Herregud liksom :eek: Så...
2
Övr. Djur
Jag tror Grogg och pappa Sivert är i stort behov av en slickepott. Se själva:
Och Gudrun ska bli tassmodell, och...
Övr. Hund
Hundarna är såå himla mysiga att iaktta :)
Jag är hemma hos pojkvännen,
passade på att fota Kaisa (ETT) och Simba (Chow) alldeles nyss...
Hönstråden II
Lantbruksdjur Ska snart beställa ett gäng avelsägg av en annan färg av dvärgorpington än den vi har. Och så tänkte jag prova kläcka fram lite egna...
Kilauea
Idag kl 00:21
Svar: 1 934
Visningar: 186 808
Djur
Vilken hundras?
Hundavel & Ras Jag slänger ändå in corgiraserna som bubblare. De fäller, men i tussar som är lätt att städa snarare än små stickiga hår som fastnar i...
Piaff
Igår kl 23:30
Svar: 27
Visningar: 907
Hund
Guldfasanerna
Övr. Djur Det vet jag ju! Där har vi hängt med sedan trådstarten. :love: Det är så fantastiskt hur fort det går!
Sel
Igår kl 23:00
Svar: 1 552
Visningar: 132 159
Djur
Atletix
Hästvård Arginin ska vara ett mirakelmedel för att minska sockerupptag och rekommenderas ofta till fånghästar. Så det kan nog haft bra effekt på...
Fiorano
Igår kl 23:06
Svar: 231
Visningar: 23 525
Vård