Nya krafft ponny

• Foder & Strö
  • Trådstartare Trådstartare guldmane
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 4
  • Visningar Visningar 719
G

guldmane

Nån som vet analysvärden? Jag köpte den häromdagen, hällde genast över i tunnan och slängde påsen. Jag trodde analysvärden skulle stå på hemsidan, men jag hittar dom inte. Finns bara på den gamla sortens.

Har de inte bara bytt påse?

Det är väl bara Groov som skulle förändras.

mvh Jessica

När jag köpte den på Granngården sa de att de var några skillnader men visste inte vilka. Ok tänkte jag bara att jämföra påsarna, så går jag och slänger den det första jag gör :crazy:

Ringde till Krafft och frågade, de sa att det var samma värden! Olika svar från olika ställen!

Liknande trådar

Foder & Strö Hej! Nu behöver jag lite input från er. Det är lång läsning och jag förstår om ni inte orkar läsa 😅 Jag vill vara tydlig från början med... 2
Svar
21
· Visningar
3 413
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
16
· Visningar
2 442
Senast: Edla
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Himlen är stjärnklar, det har blivit februari. Snart är det vår. Som så oändligt många gånger förut är det dags att släppa in hästarna... 2
Svar
24
· Visningar
3 237
Senast: Cattis_E
·
Hästvård Min ena häst (shettissto, 1 år) har den senaste tiden ofta haft lös avföring. Första gången jag lade märke till det var det ganska kort...
Svar
11
· Visningar
1 922
Senast: CaisaCax
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Annonsera Mera VIII
  • Födda-24