Nya lakan som luktar

Widerberg

Trådstartare
Mina nya lakan STINKER! Och inte lite heller :crazy: Något klorin-aktigt, luktar värre än fan. :p
Har kört dom en gång i maskinen och det blev lite bättre, sticker inte lika hemskt i näsan. Men hur får man bort det? Jag vill ju kunna använda mina lakan :p

Sv: Nya lakan som luktar

Gnugga lakanen med en handtvål och låt ligga en stund (ca 1h) sen in i tvätten, kör med förtvätt. Sen så skall det nog inte lukta mer :D!

Fick ett par handdukar, dem stank som ..... *SPYSMILE*. Efter denna metoden har de bara lukta gott :)!

Sv: Nya lakan som luktar

Förmodligen är det kemikalier, ofta mögelmedel som kläderna duschas med innan de skeppas ut i världen från produktionsstället.
Ring/skriv/gå till butiken och be om byte.

Liknande trådar

Hundträning Hej! Vi har för en vecka sedan fått hem en gråhundsvalp, världens sötaste och piggaste lilla krabat! Jag har inte haft valp på 12 år och...
Svar
2
· Visningar
446
Senast: tanten
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad... 3 4 5
Svar
88
· Visningar
16 372
Senast: Johanna1988
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever... 2 3
Svar
50
· Visningar
7 706
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er... 2
Svar
28
· Visningar
4 450
Senast: Lavinia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Shop to you drop, del 4
  • Valp 2025
  • Oseriös avel 2023