nya saker..

Nu ska vi se... Minst: 5 träns, 10 grimmor, 5 par benskydd(runt om), 5 par lindor, 10st schabrak, 3st sadelgjordar, 2 st sadlar(kompletta)/ per häst, så klart. + säkert 15 olika bett i många storlekar(varför kan inte 2 hästar samma storlek för?). Täcken är väl 5-10 st/ per häst, vad trodde du??? Prylgalen?!?!Någon som vill shoppa det jag har som inte passar? Varför? Självklart så jag kan köpa något annat till dom jag har....
 
måste säga att det är första veckan mä han... å har bara unnit in en snabbis på färjestadshoppen :smirk: å EN gång på hööks..å ja ska snart dit igen :love: då ska d shopppas! :rofl:
 

Liknande trådar

Utrustning Tjo, behöver någon att bolla lite täckestankar med! Köpte en till häst förra veckan (oops) som liksom min första vill ha kläder...
Svar
14
· Visningar
825
Senast: MiniLi
·
Ekonomi & Juridik Köpt en unghäst av hästägare där barnen varit medryttare. Vi har endast köpekontraktet med några få saker vad som ingår tills hästen är...
2 3
Svar
45
· Visningar
4 687
Senast: lizzie
·
L
  • Artikel
Dagbok Hej ❤️ Jag vill bara skriva god jul till alla er här! Jag hoppas att ni har en jätte bra jul helg o avsett ifall ni firar själva eller...
2 3
Svar
41
· Visningar
3 414
  • Artikel
Dagbok Hej! Jag har fått veta en sak som kommer göra denhär sommaren till den bästa på flera flera år! Och jag ville verkligen få ha en dagboks...
2
Svar
24
· Visningar
1 696

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp