Nya saker!!!!!

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Linabebis
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 6
  • Visningar Visningar 947
L

Linabebis

Måste bara få "skryta "lite, nej inte skryta men ja är så glad....Beställde täcken mm från s*r*m*b*r*s gård och det va SÅÅÅÅ FINA:love: :d

* Ett Amigo medium (200g) med Hood till ljusblått med vita kanter(korallblått tror jag det hette)

* Ett Rhino Plus stable m hals , röd-grönrutigt.:love:

* Ett Rambo New market fleece (gul-röd-svart randigt.)

*Ett Amigo cotton cooler navyblått med silverkanter.
*Amigo transportskydd samma färg som cooler + en grimma och grimskaft i samma färg.

Eh...hon va inte dåligt trött på mig 22 i går kväll när jag fortfarnade efter 2 tim stod och beundrade henne i hennes fina modellande, av o på av o på...osv....:angel:

Hon kommer bli så fin på tävl i sina skydd o täcket till i vår, ny lädergrima e på g också!
Jag kan ju inte klistra in bilder men om nån vänlig själ vill berätta hur man gör så kan jag visa upp dem för Er, om ni vill alltså.....
Tänkte bara säga det!!! Ha det bäst//Emma.

Ps...insåg just att jag hade gjort en tidigre tråd om att jag hade beställt det..fröken snurr, mne nu har det kommit iallafall o det va så himla fint!!!!!

Senast ändrad av en moderator:
Sv: Nya saker!!!!!

jo jag skulle vilja se hur dom ser ut.. va kostar täckena??
men vet inte hur man klistar in men hoppas nån annan vet det. :d

bilderna måste ligga på internet för det första... sen kan du söka i forumet för det finns jätte bra hjälp trådar hur du gör..

miamiSwing skrev:
jo jag skulle vilja se hur dom ser ut.. va kostar täckena??
men vet inte hur man klistar in men hoppas nån annan vet det. :d

ja betalade ca 2800 för allting, det va mellan 10-15% rabatt på det:) så fiick ja en HW keps med på köpet:d

Linabebis skrev:
Måste bara få "skryta "lite, nej inte skryta men ja är så glad....Beställde täcken mm från s*r*m*b*r*s gård och det va SÅÅÅÅ FINA:love: :d

* Ett Amigo medium (200g) med Hood till ljusblått med vita kanter(korallblått tror jag det hette)

* Ett Rhino Plus stable m hals , röd-grönrutigt.:love:

* Ett Rambo New market fleece (gul-röd-svart randigt.)

*Ett Amigo cotton cooler navyblått med silverkanter.
*Amigo transportskydd samma färg som cooler + en grimma och grimskaft i samma färg.

Eh...hon va inte dåligt trött på mig 22 i går kväll när jag fortfarnade efter 2 tim stod och beundrade henne i hennes fina modellande, av o på av o på...osv....:angel:

Hon kommer bli så fin på tävl i sina skydd o täcket till i vår, ny lädergrima e på g också!
Jag kan ju inte klistra in bilder men om nån vänlig själ vill berätta hur man gör så kan jag visa upp dem för Er, om ni vill alltså.....
Tänkte bara säga det!!! Ha det bäst//Emma.

Ps...insåg just att jag hade gjort en tidigre tråd om att jag hade beställt det..fröken snurr, mne nu har det kommit iallafall o det va så himla fint!!!!!

Kan vi inte få se bilder :love: vore jättekul HW fantast som jag är!!!

~Ingrid

Ska absolut försöka ta hjälp av min kära vän johanna under kvällen méd bilder..så det kommer...lovar!!!!

HW är bäst, tycker ja me....:love:

Liknande trådar

L
Utrustning Halloj alla Bukare.... Jag har just nu beställt massa fina saker till mig och min häst.... Ett Rhino Plus stable grönt och...
Svar
19
· Visningar
1 143
Senast: Notorius
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka