Ja, precis. I extrema fall som sagt.
Dom där extrema fallen existerar nog tyvärr
Så ja, det är ju en anledning till att inte ha pengar på banken.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja, precis. I extrema fall som sagt.
Jag har ingen egen erfarenhet av detta, jag vet bara att det var någon bank som lämnat ut uppgifter de inte borde. Kanske hade personen inte skyddad identitet på riktigt, utan levde bara gömd?Fast när jag hade skyddad identitet så hade inte min bank någon info om mig utan dom fick skicka min post till skatteverket som alla andra. Så vad för info skulle dom kunna lämna ut?
Mer än att dom kan se var jag handlat, om det var det ni tänkte på?
Jag har ingen egen erfarenhet av detta, jag vet bara att det var någon bank som lämnat ut uppgifter de inte borde. Kanske hade personen inte skyddad identitet på riktigt, utan levde bara gömd?
Det är t.o.m. bara vissa personer på Skatteverket som vet. Iaf var det så förut.Är man riktigt skyddad så är det bara skatteverket man är skriven på som vet var man bor.
Kanske blir svaren olika beroende på vad man lägger in i begrepper "mycket pengar"?det kan vara så enkelt som att när man har fysiska pengar är det lätt att inte använda de, jämfört med elektroniska där man inte på samma fysiska sätt ser hur mycket man gör av med.
Ett sätt att hushålla. Typ som vi som inte kan ha godis hemma utan att äta upp. Samma tanke (men tvärtom).
Det är så tråkigt att i första hand tro illa om folk![]()
Du kan ju växla dem till en annan valuta på närmaste forex kontor.Okej grejen är att jag har rätt stora summor i kontanter (fråga inte varför) och vet knappast om jag vill posta det?! Jag kommer inte använda upp det innan 2016 utan jag föredrar att ha kontanter.
Det är t.o.m. bara vissa personer på Skatteverket som vet. Iaf var det så förut.