Nya senskydd, Eskadron eller något billigare?

Sv: Nya senskydd, Eskadron eller något billigare?

Och det är exakt samma skydd? :crazy:

Ta Eskadron, jag har haft mina i ca 7 år, visst de är lite repiga o så men jämför man med Hampa-typen av besnkydd som har börjat gå sönder i fodringen efter inte ens ett år + att de blivit repiga o fula är Eskadrons slitning ingenting....

Jaha, nu blev jag ju bara mer osäker...:p Jag som nästan bestämt mig för Hampa. Men å andra sidan, även om Hampaskydden håller bara 2-3 år, så har de ju ändå betalat sig, då de är så mycket biligare...Hmmm.:confused:

Eskadron är ju så mkt snyggare också :)

Eskadron betalar sig flera gånger om i passform, hållbarhet och snygghet. Har 3 uppsättningar 1 slit och släng, 1 träning och 1 tävling.
Värda varenda krona.

*kl*

Jag har ett par Eskadron skydd som jag snart haft i 3 år.
Fortfarande hela och fina, dock lite repiga. Men värda vartenda öre!
Köpte ett par till igår, så nu får de andra bli slit-och-släng skydd ;)

Liknande trådar

Utrustning Just nu har jag ett par Eskadron senskydd till fram. Tyvärr har kardborren på ena skyddet blivit utslitet så skyddet går upp hela tiden...
Svar
11
· Visningar
1 189
Senast: FreeLou
·
Hoppning Jahapp då börjar man bli lite nojjig ang att använda Hampa Pro bakskydden, efter att ha läst att många fått problem med sina hästar med...
Svar
18
· Visningar
2 036
Senast: novaa
·
Utrustning fick idag vår & sommarkatalogen från hööks, bläddrade o tittade, oså såg jag då ett par senskydd som jag trode var från ESKADRON och att... 2
Svar
25
· Visningar
1 956
Senast: MissDiamond
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka