Nya Shoppingtråden - del 8 - Utbruten från Shoppingtråden - del 8

En kjol! O_o tänkte nog ha den på extrajobbets julmiddag.
20221202_152618.jpg
 
Haha, jag hade något liknande för ett par år sedan och jag är way bortom 31! :laugh:

Ah hell no!

Jag känner dock igen mig på det tänket. men det stämmer ju inte.
Nä det verkar ju lite löjligt egentligen, det är inte som att man passerar någon slags magisk modegräns bara för att man passerar 30 liksom! Tror det är någon kombination av ålderskris och "inte helt bekväm med min kropp"-känslor som spökar, men den där klänningen känner jag mig faktiskt jättefin i så jag ska säga till hjärnan att sluta tramsa nu!
 
Nä det verkar ju lite löjligt egentligen, det är inte som att man passerar någon slags magisk modegräns bara för att man passerar 30 liksom! Tror det är någon kombination av ålderskris och "inte helt bekväm med min kropp"-känslor som spökar, men den där klänningen känner jag mig faktiskt jättefin i så jag ska säga till hjärnan att sluta tramsa nu!

Jag kommer att ha SoA-hoodies på ålderdomshemmet :cool:

Men jag förstår vad du menar, jag har väl lite 50-årskris (mindre än ett år kvar :nailbiting:) och är inte helt bekväm med min kropp just nu.
 

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Är i mitten av de trettio och har på senare år upplevt att det är så himla svårt att hitta kläder att ha på sig. Har tidigare i livet...
Svar
9
· Visningar
1 774
Senast: Buzzter
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
18 892
Senast: jemeni
·
Relationer Jag vet inte vart tråden hör hemma, den spretar mot flera ämnen. Moderator kan flytta den om det blivit helt galet. Jag måste...
2
Svar
28
· Visningar
7 752
Senast: lundsbo
·
  • Artikel
Dagbok TW: Vikt, självhjälp, klyschor, detaljrikedom Det har hänt flera gånger på kort tid att jag har skrivit ett inlägg på Bukefalos och...
2
Svar
27
· Visningar
2 962
Senast: Yeah but
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp