Nya Shoppingtråden - del 8 - Utbruten från Shoppingtråden - del 8

Är det förresten fler än jag som är typ besatta vid sin fsvoritfärg och nästan automatiskt gillar allt i den färgen? 🙈😂
Dras absolut till vissa färger (grönt, gult och vinrött) men framförallt dras jag till randigt. Får ofta lägga band på mig själv när jag inser att jag står och kollar på ÄNNU en randig tröja :p Men är den väldigt fint köper jag tröjan eller vad det nu är för plagg ändå såklart ;)
 
Jag har den i svart! Funderar på fler färger, gillar verkligen modellen 😊
Ah, va kul! Då hoppas vi den klär mig med :D Lite nervös för storleken dock, då jag kan ha M eller L, och den var slut i M. Men iom att den inte knäpps så funkar förhoppningsvis M. Kul att den finns i så många färger med!
Jag är sån, älskar gult och grönt, får hejda mig lite då jag ju inte bara kan ha dom färgerna. 😅

Dras absolut till vissa färger (grönt, gult och vinrött) men framförallt dras jag till randigt. Får ofta lägga band på mig själv när jag inser att jag står och kollar på ÄNNU en randig tröja :p Men är den väldigt fint köper jag tröjan eller vad det nu är för plagg ändå såklart ;)
Haha, skönt att det inte bara är jag! Petrol-blått är ju inte riktigt lika vanligt och lite mer modefärg med några års mellanrum, men fastnar alltid för de nyanserna 😅😂 Det kan anas ganska väl i min heminredning med 🙈
 
20230319_141811.jpg


Fyndat pa second hand :D

Somrig klänning från Reiss - £13
Klackar i fransk stil - typ river island, (nya m lappar!) £18
Jeanskjol H&M - £8
T-shirt Monkii - £8

Typ helt orimligt nöjd med allt.
Jeanskjolen är KORT, men vafan, jag har snygga ben :D
 
Senast ändrad:
Nya vårskor! Älskar att de är utformade som en träningssko vad gäller sula och stötdämpning, men designade som något lite mer "stylish". Dessutom är de gjorda av läder och kommer från Clarks, så jag räknar kallt med att de kommer att hålla ett ganska bra tag :)

1683189584690.png
 

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Är i mitten av de trettio och har på senare år upplevt att det är så himla svårt att hitta kläder att ha på sig. Har tidigare i livet...
Svar
9
· Visningar
1 774
Senast: Buzzter
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
18 892
Senast: jemeni
·
Relationer Jag vet inte vart tråden hör hemma, den spretar mot flera ämnen. Moderator kan flytta den om det blivit helt galet. Jag måste...
2
Svar
28
· Visningar
7 752
Senast: lundsbo
·
  • Artikel
Dagbok TW: Vikt, självhjälp, klyschor, detaljrikedom Det har hänt flera gånger på kort tid att jag har skrivit ett inlägg på Bukefalos och...
2
Svar
27
· Visningar
2 962
Senast: Yeah but
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp