Jag har numer tre och hela min familj har också blivit frälsta
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Var det en speciell, personlig rabatt, eller ett erbjudande nånstans?
Ett erbjudande från sportamore men riktat till mannen. Har fått såna ibland. 25% på helt köp.Var det en speciell, personlig rabatt, eller ett erbjudande nånstans?
Samma här, fast till maken! Jag hade nyligen köpt nya men han har slitit ut sina och nyss sagt att han skulle beställa nya och brukar kunna ha Merell så jag beställde ett par direkt! Tack för tips @Red_Chili@Red_Chili tack för tipset om att Merrell skorna var på rea, åkte och köpte ett par igår. Behövde nya skor och mina fötter gillar Merrell så det var ju perfekt.
Jag hatar att shoppa och gör det därför så sällan som möjligt, med fokus på snarare kvantitet än kvalitet . La in en rejäl beställning hos H&M igår och beställde en vinterjacka hos EMP .
Längtar mest efter den här blusen med katter på:
Jackan:
Jag köpte en ny bil i helgen
Det blev lite av ett spontanköp, så nu blir det bröd och vatten resten av året
Äsch då, villhöver man så villhöver man
Vad för bil?Jag köpte en ny bil i helgen
Vad för bil?
Älskar när man spontanköper bil. Vi skulle ju "bara titta" när vi köpte vår bil och poff så hade vi råkat köpa den, blev nästan lite förvånad själv?Jag köpte en ny bil i helgen
Älskar när man spontanköper bil. Vi skulle ju "bara titta" när vi köpte vår bil och poff så hade vi råkat köpa den, blev nästan lite förvånad själv?
Införskaffade denna vintage Eskada-blazern på secondhand. Klänningen är också ny (från Zara):
Tappade du skon? Älskar att hår och hårnät går ton i ton!