Nya Shoppingtråden - del 8 - Utbruten från Shoppingtråden - del 8

Har oförskämt blivit en hel del shopping på senaste tiden. Skyller på att det beror på att jag flyttat stad.

Väntar ett stort paket med tröjor, byxor och en väska från asos. Blir att lägga upp bilder när jag bestämt mig för vad jag ska behålla. Sen blev det en ögonbrynspenna från NYX och en ögonbrynsgel från okänt märke (den kom med av misstag). På toppen av det har jag även shoppat mig en säng från Mio :o

Sängen var dock nödvändigt ont eftersom jag inte har någon säng i lägenheten som jag får tillträde till i oktober. Aja, mer shopping på ikea och mio kommer ju att komma. Bilder kommer när allt är klart. :angel::D
 
Magväska (som går att använda som crossbodyväska också):

M0014312_662_MAIN

FF4F23F3-B1D9-4C82-897C-D53BC0B3D78E.jpeg
 
Shoppat jeans. Supersköna :love: :love:
Så det fick bli 4 par av samma modell i tre olika färger :)
Brukar ha svårt att hitta jeans jag tycker om så passade på. Hög midja, stretch, lagom mjuka och rumpan ser riktigt schysst ut i dom :D

Har köpt ett nytt läppbalsam från EOS och en hårinpackning från Löwengrip med. Och en helt ny garderob åt ena barnet som växte ur en storlek under sommaren så allt fick bytas ut. Men shoppingbegäret har fått sin beskärda del nu iaf :p

JEANS-SNAKE_12130_DARK-BLUE-WORN_EXTRA[1]_normal.jpg
 
Shoppat jeans. Supersköna :love::love:
Så det fick bli 4 par av samma modell i tre olika färger :)
Brukar ha svårt att hitta jeans jag tycker om så passade på. Hög midja, stretch, lagom mjuka och rumpan ser riktigt schysst ut i dom :D

Har köpt ett nytt läppbalsam från EOS och en hårinpackning från Löwengrip med. Och en helt ny garderob åt ena barnet som växte ur en storlek under sommaren så allt fick bytas ut. Men shoppingbegäret har fått sin beskärda del nu iaf :p

JEANS-SNAKE_12130_DARK-BLUE-WORN_EXTRA[1]_normal.jpg
Var är jeansen ifrån?
 
Lager 157 modell Snake.

De jeansen + skinny är typ de enda jag bär. Köper 3 varje gång. Är supersköna, bra pris, men tappar dock färg väldigt fort. De svarta blir snabbt gråa, de mörkblå blir "slitna" och ljusnar. Men till det priset och den komforten kan jag överleva det och köper därför fler par var gång. En annan nackdel är att det bara är sydda framfickor, lite irriterande. Modellen Skinny, som är lägre i midjan men annars samma typ av byxa har riktiga fickor. Jag använder båda modellerna.
 
77CA063D-A5F5-43A3-8EAB-F48C1C5491A9.md.jpg

klänning från Vila. Ska inte ha den till strumpor dock ;)


BA65EB99-7B8B-4A6D-A234-76AD868AA07D.md.png

Och så unnade jag mig lite hudvård jag spanat på nu när skincity har sin höstgåva :love:
Jag hittade inte höstgåvan när jag kollade förut. måste man ha någon kod eller läggs den in automatiskt när man handlar för en viss summa?
 
Jag hittade inte höstgåvan när jag kollade förut. måste man ha någon kod eller läggs den in automatiskt när man handlar för en viss summa?


Jag tror tyvärr att gåvan är slut :(. Den kom för över en vecka sedan och jag var ganska sent ute när jag beställde minns jag, den brukar sälja slut på bara några dagar.
 
Ni kanske kan hjälpa till lite? :p
Min mor skulle behöva en ny vinterjacka. Hon är extremt(!) frusen av sig och de jackor jag hittat som varit av rätt modell har inte varit varma nog eller så har de kostat flera tusenlappar och ändå inte varit perfekta.

Krav: lång nog att gå ner över rumpan. Praktiska fickor. Huva. Gå att dra åt i midjan på något sätt eller lite figursydd. Knäpps med dragkedja och måste gå upp ordentligt i halsen. Det hade varit positivt om jackan inte var svart, men det viktigaste är ju såklart att hon inte fryser.

Hon älskade modellen på min nya vinterjacka, så något liknande men varmare hade varit finfint.
JACKET-MARINA_12880_DEEPRED_FRONT_large.jpg
 

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Är i mitten av de trettio och har på senare år upplevt att det är så himla svårt att hitta kläder att ha på sig. Har tidigare i livet...
Svar
9
· Visningar
1 781
Senast: Buzzter
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
19 052
Senast: jemeni
·
Relationer Jag vet inte vart tråden hör hemma, den spretar mot flera ämnen. Moderator kan flytta den om det blivit helt galet. Jag måste...
2
Svar
28
· Visningar
7 823
Senast: lundsbo
·
  • Artikel
Dagbok TW: Vikt, självhjälp, klyschor, detaljrikedom Det har hänt flera gånger på kort tid att jag har skrivit ett inlägg på Bukefalos och...
2
Svar
27
· Visningar
2 966
Senast: Yeah but
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • HusdjursGPS
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp