Nya Shoppingtråden - del 8 - Utbruten från Shoppingtråden - del 8

Var på loppis.
Kom hem med spegeln jag fick habegär för
20180901_131428.jpg
 
Gick förbi ett marknadsstånd på väg till tåget och blev blixtförälskad i ett halsband. Det är handgjort och tillverkat av ett riktigt björklöv som torkats, målats och klätts i koppar. Ser mycket fram emot att använda det i höst!

5.jpg
 
Åh... Jag villhöver de här:

9820793438238_1148259_grape_royal_aquifer_1_PNG_png.jpg


Nu är bara frågan... Ska jag köpa dem imorgon (de är på rea t.o.m. då) eller hoppas på att kunna köpa dem i vinter för det skobidrag jag får från jobbet då..? De är på rea på XXL nu. Mitt skobidrag måste användas på team sportia och de har inte de här i lager, men de har andra skor från Merrell, så jag tänker att de kanske kan ta hem de här skorna åt mig om jag säger till. Tror ni det fungerar?
 
Jag satt på händerna länge... men jag har precis köpt ett camisole-set i siden. Inget jag behövde men... man ska ju gå i konkurs på något ;)

s-l500.jpg


Jag ursäktar det hela med att det gick på under 500 kr inkl frakt på eBay... samma set hos tillverkaren kostar 1120 kr... exklusive frakt. På något sätt hävdar jag att jag sparade pengar när jag köpte det :angel:
 
Jag hatar att shoppa och gör det därför så sällan som möjligt, med fokus på snarare kvantitet än kvalitet ;). La in en rejäl beställning hos H&M igår och beställde en vinterjacka hos EMP :up:.

Längtar mest efter den här blusen med katter på:love::
hmgoepprod


Jackan:
330391a-emp.jpg
 
Åh... Jag villhöver de här:

9820793438238_1148259_grape_royal_aquifer_1_PNG_png.jpg


Nu är bara frågan... Ska jag köpa dem imorgon (de är på rea t.o.m. då) eller hoppas på att kunna köpa dem i vinter för det skobidrag jag får från jobbet då..? De är på rea på XXL nu. Mitt skobidrag måste användas på team sportia och de har inte de här i lager, men de har andra skor från Merrell, så jag tänker att de kanske kan ta hem de här skorna åt mig om jag säger till. Tror ni det fungerar?
Tror det är väldigt tveksamt om XXL kan ta hem skorna till dig, hade trott mer på det om det var typ Löplabbet. Om rean är bra så säger jag köp nu!
 

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Är i mitten av de trettio och har på senare år upplevt att det är så himla svårt att hitta kläder att ha på sig. Har tidigare i livet...
Svar
9
· Visningar
1 774
Senast: Buzzter
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
18 886
Senast: jemeni
·
Relationer Jag vet inte vart tråden hör hemma, den spretar mot flera ämnen. Moderator kan flytta den om det blivit helt galet. Jag måste...
2
Svar
28
· Visningar
7 740
Senast: lundsbo
·
  • Artikel
Dagbok TW: Vikt, självhjälp, klyschor, detaljrikedom Det har hänt flera gånger på kort tid att jag har skrivit ett inlägg på Bukefalos och...
2
Svar
27
· Visningar
2 962
Senast: Yeah but
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp