Nya Träns-Tråden

• Dressyr
  • Trådstartare Trådstartare Cita
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 14
  • Visningar Visningar 2 049
Status
Stängd för vidare inlägg.

Trådstartare
Nu har jag färgat nosgrimman så den har precis samma färg som övriga tränset :love:

29354039.jpg

Sv: Nya Träns-Tråden

Snyggt.
Vad använder du för färg och hur gjorde du?

Man köper narvsvärta (finns i alla möjliga färger) Stryker på det på lädret med tex en disksvamp :idea:
Köps hos en sadelmakare, skomakare mm

jättefint!:love:

förstod att nosgrimman inte hörde ihop med tränset? Märke? Pris? Inköpsställe?

då kan man alltså färga om det ifall man hittar sitt drömträns i fel nyans:idea:

Jag tyckte tränset var fint! Vad kostar sån där färg? Behöver det till min remontnosgrimma som har blivit lite solblekt o tråkig..

Den här bilden fanns i den gamla tränstråden, varför starta en ny med samma innehåll som den gamla.

/b_a_l, moderator som stänger denna.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Utrustning Köpte ett begagnat träns, och hela tränset hade fått sig ett oljebad! 🫣 Där det bara är läder har jag lyckats få det ok genom att...
Svar
5
· Visningar
899
Senast: Fibusen
·
Dressyr Vad tror ni, kommer AI bli våra framtida domare inom dressyren? Hur långt bort tror ni att det ligger? Kommer vi ha både AI och vanliga... 2 3
Svar
59
· Visningar
2 617
Senast: skiesabove
·
Dressyr Ett litet sidospår, som kanske borde vara en egen tråd, men jag har precis insett att jag måste köpa nya sporrar om det blir nån tävling... 17 18 19
Svar
360
· Visningar
12 228
Senast: Hedwig
·
Utrustning Någon som har Antarés träns? Tänker främst på precision tränset. Märker ni någon skillnad? Finns det något annat märke som är värt att...
Svar
10
· Visningar
698
Senast: Freazer
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka