Nya "våra katter"??

Sassy

Trådstartare
Nya \"våra katter\"??

Har ni fått "Våra katter"?? Borde jag inte ha fått senaste numret nu..??
 
Re: Nya \"våra katter\"??

Ok, *puh* trodde nästan posten struntade i att eftersända min post eller nåt... då kommer den väl på fredag eller nåt.
Förresten, håll ögonen öppna i nästa nummer, då kommer min pälskling vara med :love:
 
Re: Nya \"våra katter\"??

Jaså? Vad skojigt! Vad han han gjort då?
Vad har du för katter?
Jag har säkert läst det i någon tråd, men jag minns tyvärr inte... :crazy:
 
Re: Nya \"våra katter\"??

Han är fn sveriges mest framgångsrika korat, och det är ju koratspecial nästa nummer. Han är dessutom en av de viktigare avelshanarna i norra europa, och är även anvnd i usa och canada. Har vi tur får han vara på framsidan, :D, fast de hade inte bestämt sig än
Hans dotter blev World Winner två år i rad... *skryta*
 

Liknande trådar

Katthälsa Förra året avmaskade jag mina katter ungefär i maj och för en tid sedan så upptäckte jag åter att katterna fått mask. Jag avmaskar båda...
Svar
3
· Visningar
124
Senast: Jeps
·
Övr. Katt Jag frågade om råd på fb om min ena katt som uppvisar aggressivt beteende ibland. Fick en kommentar och sen låstes tråden. Folk blev...
2
Svar
32
· Visningar
2 330
Senast: Scata
·
Katthälsa Är det fortfarande något man ”ska” göra på sina katter? Och som följdfråga, hur gör man?? Min gamla katt fick FORL tidigt och vi la...
Svar
7
· Visningar
291
Senast: tott
·
Övr. Katt Nu blev jag plötsligt med kattungar, och måste ut och köpa mat till dem. Min gamla katt hade allergiproblem och kunde bara äta...
Svar
2
· Visningar
407
Senast: JohannaB
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp