Nya Zeeland?

Kan man oavsett ålder söka jobbvisum till NZ? Hittar nått som är för dom mellan 18-30. Men där är inte jag :p
 
Kan man oavsett ålder söka jobbvisum till NZ? Hittar nått som är för dom mellan 18-30. Men där är inte jag :p
Det du tänker på är ett working holiday visa som låter dig jobba i ett år och är lätt att få.

Är man äldre är det ett Work visa som gäller, men beroende på vilket yrke och utbildning man har kan det vara ganska svårt. Just nu kan man få tillfälliga jobbvisa inom nästan allt som har med bygg att göra om man vill jobba i Christchurch och det finns bristyrken inom hästavel (stud master och stud groom) också. Kolla på www.immigration.govt.nz/migrant under work and live eller work temporarily
 

Liknande trådar

Samhälle ...om att flytta utomlands där det var ett otroligt jämt klimat, utan årstider och utan att det är alldeles för varmt i långa perioder...
2 3 4
Svar
67
· Visningar
3 872
Senast: SiZo
·
S
Relationer Hej. Jag har har en relation med en man sedan 21 månader. Väldigt mkt kärlek mellan oss. Vi bor på olika orter men träffas så ofta vi...
4 5 6
Svar
112
· Visningar
4 248
Senast: Sassy
·
L
Samhälle Först så JA jag ska själv klart kolla med mamma och pappa som känner hennes föräldrar väldigt bra! Men jag är en sån person som be höver...
2 3
Svar
55
· Visningar
2 829
Senast: TinyWiny
·
Hemmet Jag drömmer om en sådan där anslagstavla i metallnät att sätta upp i min nya kontorshörna. Det finns flera olika varianter, men de är...
Svar
16
· Visningar
733
Senast: Caoimhe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2023 -den andra
  • Valp 2024
  • Lösa hundar

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp