Nyårstråden

Vi har precis inmundigat förrätten.

IMG_1893.jpeg


Vi har tyvärr inga champagneglas i stugan.
 
Ätit ostpaj till förrätt, och nu mumsat i min viltkryddade bönbiffar men hasselbackspotatis, fempepparsås och sallad. Mycket gott!
Vi ska strax göra rånkorgar som vi ska ha vaniljglass och hjortron i till efterrätt. Bra att ge bort rullrånsjärn i julklapp. 😍
 
Jag hoppas att vi slipper fyrverkerier idag. Katterna är inne och bryr sig inte heller om det skjuts, men dottern har sitt rum på framsidan sas, så skjuts det kommer det lysa in i hennes rum och hon lär vakna av det. Jag får väl dra ner markisen om det behövs.
 

Liknande trådar

Övr. Barn Började nytt jobb idag efter att ha varit hemma ett tag. Sambon jobbar helg så han är ju hemma när jag jobbar. Dottern vaknade strax...
2
Svar
34
· Visningar
5 043
Senast: Hajfisk
·
Kropp & Själ Jag är sedan en tid tillbaka sjukskriven på grund av utmattningssyndrom, och har från flera håll fått höra att jag ska "ge mig själv tid...
7 8 9
Svar
161
· Visningar
11 250
Senast: MML
·
Fritid Jag ska ha en längre semester i jan/feb och är sugen på att göra något annat än det jag brukar (åka skidor). Tankarna på vad jag ska...
2 3
Svar
40
· Visningar
1 942
Tjatter Välkomna till den nya terminen på Bukefalos universitetet. Under hösten kommer ni få läsa spännande kurser så som “Hårig eller bara...
94 95 96
Svar
1 914
· Visningar
34 689
Senast: Hedinn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Akvarietråden IV
  • Kattsnack 10
  • Hundrädda

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp