Bukefalos 28 år!

På DN står det att han betalade sin hyra för ett år i taget, så det var väl bland annat därför det kunde gå så långt. Det fanns en dotter, står det vidare, men hon hade inte haft kontakt med pappan på 20 år. Hon hade försökt få kontakt för 4-5 år sedan men han hade inte svarat, enligt DN-artikeln. Sorgligt :( !
 
I fallet Tove undrar jag om det var droger inblandade? Det brukar vara det när folk går över gränsen.
 
Kan någon förklara för mig vad Musken ska ha Twi**er till? Verkar vara mycket konspirationsteorier out there.
 
Kan någon förklara för mig vad Musken ska ha Twi**er till? Verkar vara mycket konspirationsteorier out there.
Det verkar vara en del i planen för hans ”X” som vilat i många år. Nåt flummigt om en ”app för allt” lite som Metaverse/Facebook fast ännu mer omfattande. Vi får la se.
 
Men hur i helvete kollar man inte lägenheten efter en 80åring som inte gått att nå??? Bryter man sig in, byter lås (antar bostadsföreningen inte har nycklar) i en illaluktande lägenhet utan att utesluta detta? Så många frågetecken.
Kroppen hade legat så länge att den var mumifierad. Tydligen betalade han hyran ett år i förväg.
Mycket dkråp och kroppen kan vara helt dold. Efter tre år har lukten nog försvunnit så det bara luktar unket?
 
Vilken otrolig otur!!! Hoppas det slutar väl🙏
Screenshot_20221105-102816_Chrome.jpg
 
Kroppen hade legat så länge att den var mumifierad. Tydligen betalade han hyran ett år i förväg.
Mycket dkråp och kroppen kan vara helt dold. Efter tre år har lukten nog försvunnit så det bara luktar unket?
Ja om han hade betalat i förväg förstår jag lite mer att det gick ett tag men ändå... Jag tycker det borde ha uteslutits helt att han inte låg död innan försäljning av lägenheten som inte verkar varit jättestor. Halvvägs under sängen, vad som än var över honom... Verkar något rasat bör man kolla under, är det ett täcke flyttar man på det. Men det hela är väldigt sorgligt.
 
Ja, för den känns ju helt overkligt att det ens kan hända. Statistiskt osannolikt.

Dessutom: "medborgare, kom ihåg handbromsen!"
Jag tänkte mest att man nog måste vara genomgående snäll mot sin bil om den är på något sätt självkörande med avancerad AI. Otäck olycka.
 

Liknande trådar

L
Kläder & Bli fin Jag hoppas att man får fråga om tips om kläder här! Men det är såhär att jag skulle vilja ha lite tips om var jag kanske kan hitta några...
2 3
Svar
48
· Visningar
2 609
Senast: LiviaFilippa
·
Övr. Grenar Hej jag köpte 2019 en travare. 155cm hög på 16 år. såhär när jag ser tillbaka på det, så stod Trollet alltid inne i ladugården när jag...
2
Svar
34
· Visningar
3 798
Senast: Mia_R
·
Övr. Hund Tycker det är väldigt kul att höra hur folk resonerar och tänker när det kommer till att döpa sina hundar. :) så vad heter era, och...
5 6 7
Svar
120
· Visningar
6 985
Senast: Seabaz
·
Ridning Hej! (det kanske är fel tråd men hoppas att det är ok) Min dotter har vid två tillfällen denna termin ramlat av en häst som har...
Svar
17
· Visningar
1 079
Senast: mamman
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Shop to you drop, del 4
  • Kattbilder #9

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp