Nykastrerad-åka transport?

S

_Sweetheart_

Får/kan dom göra det när dom är precis nykastrerade? Handlar om 3 timmar i transport..
 
Sv: Nykastrerad-åka transport?

efter att ev. preparat släpp måsye de ju vara ok eftersom min 06.a op. på klinik vid 11 på morgonen och 2 ringde de och sa att han var redo att hämtast.. vi hade 1 ½ h med transport hem
 
Sv: Nykastrerad-åka transport?

Djursjukhuset i HBG släpper ut de som både sövts och kastrerats på förmiddagen för hemtransport under eftermiddagen. Så om de bara är återställda efter narkos/bedövning m m är det nog inga större problem.
 

Liknande trådar

Hästvård Hej, har ett litet bekymmer som jag försökt att lösa. Min d-ponny trycker rumpan mot bakbommen när man kör transport så hon får sår...
Svar
9
· Visningar
455
Senast: misswilma
·
Hästhantering Jag har en unghäst som backar ur transporten så fort jag försöker stänga bommen. Vi har tränat MYCKET, minst 2 gånger i veckan under fem...
2
Svar
21
· Visningar
1 985
Utrustning Jag har råkat ha handbromsen dragen på transporten hela vintern. Tanken var inte att den skulle stå, utan faktiskt användas, men av...
Svar
5
· Visningar
519
Senast: Loma
·
Hästhantering Jag har hamnat i en situation som gör mig väldigt uppgiven och vet jag inte vad jag ska ta mig till. Min häst står i ett underbart...
5 6 7
Svar
125
· Visningar
11 343
Senast: SiZo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp