nysa på komando

urkella

Trådstartare
pratade om det hemma då våran hund kan göra det.. sa att det är ganska vanligt men pappa sa imot då ingen vi känner har sett tidigare. Så undra nu, hur många här lr vet någon hund som kan nysa på komando ?

Sv: nysa på komando

urkella skrev:
pratade om det hemma då våran hund kan göra det.. sa att det är ganska vanligt men pappa sa imot då ingen vi känner har sett tidigare. Så undra nu, hur många här lr vet någon hund som kan nysa på komando ?

Min hund kan i alla fall gapa på kommando och gäspa på kommando (i bland) så nysa borde inte vara omöjligt :)

Min ena russeltik nyser på kommando (och när hon vill ha uppmärksamhet).

Pooh skrev:
Min ena russeltik nyser på kommando (och när hon vill ha uppmärksamhet).

låter som min :)

jag har klickat in min JRT att nysa när jag säger så.

Min kompis hund kan snyta sig på kommando. Hon håller papper framför nosen på honom och säger fräs. Så snyter han sig.

:rofl: ser det framför mig.. gu så sött

Men nysa på kommando där har vi nåt att öva på.. Men risken finns ju att han utnyttjar det och man tror han är förkyld hela tiden:crazy:
Min buse kan buga och snart skaka och det utnyttjas flitigt så risken finns :D

Liknande trådar

Övr. Hund Hur gör ni andra när ni ska resa, och inte kan ta med hunden/hundarna? Jag har tidigare kunnat lämna hundarna till svärmor, men nu är... 2 3
Svar
53
· Visningar
3 530
Senast: ufot
·
Övr. Hund Jag vet inte vad jag ska göra. Jag har i dagsläget tre hundar, en 11-årig labradorblandning, en 8-årig storpudel och en 3-årig... 2
Svar
23
· Visningar
2 165
Senast: __sofia__
·
Övr. Hund Hej, jag har läst igenom några trådar om hundar i bil. Men ingen har nämnt elbilarnas fantastiska möjligheter för hundägare, nämligen... 2
Svar
29
· Visningar
2 512
Senast: Stergo
·
Övr. Hund Har en renrasig hund av mindre ras som kom till oss för fyra år sedan direkt från uppfödaren. Hon var 14 månader när vi tog henne och är... 2
Svar
20
· Visningar
2 632
Senast: Otherside
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Uppdateringstråd 31
  • Hönstråden II