JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Nytt dopingfall på distanshäst
Moderator
Hästnyheter
Internationella Ridsportförbundet, FEI, har tagit beslut i flera ärenden. Bland annat har sydafrikanska hoppryttaren Jeanne Engela...
Hästnyheter
Den 1 juni inför FEI ett system där hjärnskakningar på internationella tävlingar ska rapporteras.
− Vi måste öka insikten om att...
Hästnyheter
Den danske internationelle toppdomaren Leif Törnblad stängs av från att döma med omedelbar verkan. Det har Internationella...
2
Hästnyheter
Tre distansryttare stängs av i två år efter att deras hästar har lämnat positiva dopningsprover. Hästarnas gemensamme tränare stängs av...
Valp 2025
Övr. Hund Jag vet det.
Tänker bara att en glad och ostyrig valp sälan är under 100% koll.
tanten
12 minuter sedan
Svar: 841
Visningar: 59 553
Hund
Fri tillgång på torrfoder?
Hundhälsa Så länge man håller koll på vikt och håller en god foderhygien (inte fylla på alltför mycket och diska skålen regelbundet) så ser jag...
lilstar
24 minuter sedan
Svar: 20
Visningar: 1 245
Hund
Uppdateringstråd 31
Övr. Hund Idag har jag gjort något nytt, nämligen hälsat på hos en granne.
Grannen i fråga är en väldigt gammal tant som har en liten chihuhua...
Red_Chili
36 minuter sedan
Svar: 1 212
Visningar: 72 255
Hund
WE-tråden
Övr. Grenar Byggde fram hinderna idag på vår utebana och red ett pass med Zacke nu ikväll. Så himla roligt 🤩! Är faktiskt första passet hinder sen...
Fiorano
4 minuter sedan
Svar: 662
Visningar: 58 801
Grenar
Dressyrsnack nummer 18
Dressyr En kompis fotade lite i första klassen.
Alltså kolla 🥹
Hur söt!
Hon hoppar absolut hellre än bra men hennes inställning är ju guld...
Bison
7 minuter sedan
Svar: 1 253
Visningar: 97 602
Grenar
Stärka 3 åring
Träning Nej han är inte kollad så det vet jag faktiskt inte. Men tanken har slagit mig. Vad är symtomen?
Ska ändå göra en vetcheck tänkte jag...
Hippocampus
11 minuter sedan