Nytt fenomen

• Äldre
  • Trådstartare Trådstartare Gammeln
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 17
  • Visningar Visningar 1 836
Sv: Nytt fenomen

Man kanske är på väg till förskolan för att hämta barnet? Då brukar jag iaf gå med tom vagn.

Det är väl självklart. De övar bara på hur det är att använda rullator.
Jag förstår att du har svårt att förstå detta eftersom du sedan flera år redan är van vid den typen av stöd i livet ;)

Sätter en ostmacka på att personen du såg nyss stulit vagnen..
:D

:rofl: Haha jaaaaaaaaaa men såklart! Att jag aldrig tänkt på det!

Annars har jag bara sprungit med unge i vagn:p Det räcker med motståndet av mina egna kropp alltså.

Det är väl självklart. De övar bara på hur det är att använda rullator.
Jag förstår att du har svårt att förstå detta eftersom du sedan flera år redan är van vid den typen av stöd i livet ;)
Varför inte bädda ner en cementsäck i barnvagnen ;)

Ja? Man utnyttjar sträckan till förskolan till träning. Jag går klädd i träningskläder och håller samma tempo som när jag går med stavar.

Antingen tränar man väll för en långtur (googla ex suneson ctc) eller så är de på väg att hämta upp / har lämpat av ungen.

Om jag gör det så beror det på att ungen krånglat sig ur vagnen och sprungit i förväg. Fast när hon började springa ifrån mig insåg jag att vi inte längre behövde nån vagn utan investerade i ett par snabbare skor till mig för att hinna ifatt ligisten.

Liknande trådar

Fordon De extremt skarpa, vita LED-ljusen som alla nyare bilar verkar vara utrustade med. Jag blir nästintill bländad av dem, även om det bara... 2
Svar
27
· Visningar
1 072
Fritid Tydligen går det numera att köpa löprundor för att kunna få en bra statistik i till exempel appen Strava och visa upp. S.k... 2
Svar
28
· Visningar
2 025
Senast: Mineur
·
Samhälle Jag känner ett äldre par, som just nu är i följande situation: De bor i en gemensam villa och är gifta sedan många år. Båda är gamla... 2 3 4
Svar
78
· Visningar
6 551
Senast: Mabuse
·
Hästhantering Hej! Jag har en 23 år gammal dressyrhäst som jag haft i 9 år. Jag känner henne alltså mycket väl! Hon har alltid haft mycket energi och... 2
Svar
35
· Visningar
3 085

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka