Nytt försök......

C

Catania

Jag tänker försöka igen. Som den berömda gummibollen så kommer jag tillbaka.:banana:Tänker inte berätta att jag har en CC-tik som INTE fått valpar. Kan jag känna mig välkommen eller ska debatten starta igen. Kram till er alla som läser detta utan baktankar!
 
Sv: Nytt försök......

Välkommen till buke. En rolig sida om man lär sig att sila snacket lite. Alla menar väl men uttrycker sig lite burdust.
Har du ingen fin bild på din vovva?
 
Sv: Nytt försök......

Jag tänker försöka igen. Som den berömda gummibollen så kommer jag tillbaka.:banana:Tänker inte berätta att jag har en CC-tik som INTE fått valpar. Kan jag känna mig välkommen eller ska debatten starta igen. Kram till er alla som läser detta utan baktankar!

Hej igen! :p

och Välkommen! Hoppas du skall trivas hos oss. :laugh:

Du är lika envis som din hund kan jag tro? Eller är den ras du inte har envisa? :o

/Priffe som plötsligt blandade ihop en cc med en rottis
 
Sv: Nytt försök......

Tack ska ni ha. Det var det här jag ville förra gången jag sa Hej. Och så blev det så galet. Men nu känns det bra både i hjärta och mage. Kram till er alla:devil:
 
Sv: Nytt försök......

Trist att din första tråd drog iväg åt helt fel håll men det är kul att se att det inte tycks ha avskräckt dig. Varmt välkommen till buke :laugh:
 
Sv: Nytt försök......

Skulle gärna visat en bild på min "urfula" hund men jag vet inte hur man gör! Det här är min första erfarenhet av Internet och
mao mitt första forum. Ska göra mitt bästa för att visa er mitt lilla Hjärta!:confused:
 
Sv: Nytt försök......

Tack så himla mycket. Kanske inte den bästa av starter i världen! Har aldrig varit på nätet innan så jag får väl skylla mig själv. Kram!
 
Sv: Nytt försök......

Hej hej och välkommen!:bump:

Först och främst, måste du lägga upp bilderna på nätet, tex Phutobucket eller Pixbox.
Sen, lägger du in bilder här genom att klicka på bergfiguren, och klictrar in bildlänken, så vips, så finns bilder med i ditt inlägg. :laugh:
 
Sv: Nytt försök......

Du får det att låta så lätt,men jag har aldrig ägt en dator innan jag kom till Buke. ´Tackar :confused:för dina råd men jag vet bara inte hur!
 
Sv: Nytt försök......

 
Sv: Nytt försök......

öva på :D
Tips, du kan förhandsgranska inläggen innan du postar dem. :laugh:

Så, först laddar du upp en bild från datorn, har du kommit så långt?
Vilken sida? Så kan vi kanske hjälpa med instruktioner därifrån.:laugh:
 
Sv: Nytt försök......

Så klart att du också är välkommen. Hoppas du kommer att trivas och att du lyckas fixa det här med bilderna. Som min farmor alltid sa: all vår början bliver svår, bättre går det år från år.
 

Liknande trådar

Hundhälsa ...kring avlivning. Behöver egentligen lite bollande av tankar. Vet att det är dags alldeles snart, tyvärr. Har en äldre tik, 13 år...
Svar
2
· Visningar
702
Hundhälsa Tid till vet är bokad på onsdag. Bilder kommer ikväll Golden hane 7,5 år. Kastrerad Äter senior/light foder. Ett foder han ätit sen...
2
Svar
22
· Visningar
2 014
Senast: Rugge
·
Hundavel & Ras Hej allesammans. Vill bara höra vad ni tror då jag ligger sömnlös just nu och tänker på detta 😂 Och bara för att tillägga så jag...
Svar
14
· Visningar
2 284
Senast: AraSlei
·
Hundhälsa Jag har en 10 årig Weimaranertik som plötsligt för några dagar sen flyger på min 15månaders vorstehtik , till synes helt oprovocerat...
Svar
14
· Visningar
1 789

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp