JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Nytt försök med gemensamt western-SM
Bukefalos 30 år!
Moderator
The story so far ...
Dagbok Kände att jag ville ge lite bakgrund till min kommentar i tråden "Att inte ha några vänner när man blir gammal", så här kommer det.
De...
Startad av Sharpless
12 Apr 2025
Svar: 8
Visningar: 1 967
Dagbok
Nytt år igen
Dagbok Då är det alltså dags att försöka lära sig skriva ett nytt år. Det brukar ta ett tag för mig innan det sitter i huvudet, och jag kommer...
Startad av cassiopeja
5 Jan 2023
Svar: 0
Visningar: 1 025
Dagbok
Att flytta in i en gammal obebodd stuga
Dagbok Huset jag köpte hade inte använts som permanentbostad på de senaste “60+-ish” åren, och hade även stått helt lämnat åt sitt öde under...
Startad av cassiopeja
21 Apr 2023
Svar: 26
Visningar: 9 209
Dagbok
Så less
Dagbok Vet inte om jag bara haft otur eller om det är något annat tok. De senaste 5 åren har jag varit på 5 olika arbetsplatser. 2018 var jag...
Startad av Gotthard
30 Dec 2021
Svar: 4
Visningar: 2 014
Dagbok
Hönstråden del III
Lantbruksdjur Jag har en blommehöna med så mycket hätta att jag behöver klippa för att hon skall se något. Har även en tupp med mycket hätta och några...
Babe
30 minuter sedan
Svar: 247
Visningar: 13 956
Djur
Lämplig kattras?
Övr. Katt Det var tråkigt, vi får in alla möjliga katter och de får gärna bli utekatter sålänge man bor lämpligt.
Tiger tok
Idag kl 22:26
Svar: 20
Visningar: 623
Katt
Horseware ponny
Utrustning Och här vid min hand är där frambenet börjar på henne, alltså under bringan. Hade varit rädd hon gjorde en kullerbytta i sina zoomies...
the_connemara
4 minuter sedan
Den stora tråden om hovar!
Hästvård Försökte fota ikväll igen. Tycker att sprickan är rätt oförändrad, men nu har också lersäsongen börjat. Tyvärr har det grävts i hagen...
Habina
Idag kl 22:34
Svar: 351
Visningar: 19 698
Vård