Nytt forum: Bilder

Bilder från det gamla Galleriet har flyttats in i det nya forumet Bilder.
Alla användare kan nu ladda upp fina bilder och/eller bilder de vill diskutera eller använda i diskussioner i andra delar av forumet. Med prefixen kan man ex.vis lättare hitta alla katt-relaterade bilder. Det kommer troligen förändringar och förbättringar i Bilder-forumet längre fram.

Precis som med flytten av bloggarna till Dagbok är detta ett sätt att förenkla och förbättra. Allt fungerar liknande och ser liknande ut jämfört med de tidigare helt separata programmen. Det bör även underlätta framtida forumuppdateringar. Att det nu är möjligt att ladda upp bilder här på Bukefalos, om man vill, och man slipper använda andra externa tjänster hoppas jag ses som positivt.

Tyvärr har inte kommentarer, gillningar och antalet visningar följt med i flytten. Gå gärna in och skriv positiva kommentarer till de många fantastiska bilderna:
http://www.bukefalos.com/forums/bilder.58/
 

Liknande trådar

  • Artikel
Bukefalosnyheter Den här sidan startades 14/5 1996 och fyller därför 24 år idag! Under året har det inte skett några större uppdateringar av...
Svar
4
· Visningar
2 773
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Bukefalosnyheter Nu börjar det väl strax bli dags att sluta räkna. 22 år sedan starten 14/5 1996. Den största uppdateringen som skett det senaste året...
Svar
0
· Visningar
1 731
Senast: Gunnar
·
Bukefalos Tidigare i år flyttade jag in bloggarna till det mer forumlika Dagbok. Detta bland annat för att förenkla på olika plan. Jag har sedan...
Svar
0
· Visningar
654
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Bukefalosnyheter Jag har ändrat mig lite angående några forum. Vård-forumet som en kort tid hette Hästen och innehöll vård, foder, hästhantering och NH...
Svar
0
· Visningar
617
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp