Nytt kattmord..

Sv: Nytt kattmord..

Jag vill bara gråta när jag läser sånt där :cry:

Och kanske skjuta två 17-åriga pojkar med luftgevär i ögat :devil:

Jag kan verkligen inte förstå hur man kan göra något sådant! Jag blir så arg på sånt!!!! Någon borde skjuta dem med luftgevär...
Stackars lilla oskyldiga katt!

varför är det alltid yngre män som gör sånt här?
är vi kvinnor mer "godhjärtade"?
är pojkar sadister?

varför är det alltid yngre män som gör sånt här?
är vi kvinnor mer "godhjärtade"?
är pojkar sadister?

Det stod i tidningen för några månader sedan om några tonårstjejer som jagade en katt med moped eller var det nu var, så det är väl inte direkt bara killar som gör såhär.

jaha där ser man, men annars tycker jag allltid att det är män/pojkar, inte ofta man hör om tjejer som gör nått.

är glad att min lille mise lever.:love: Han kom hem en dag med ett hål rakt igenom kinderna , han hade inte skadat sig annars och såren läkte bra, men det kunde ha träffat riktigt fel. Jävla idioter, jag vill skjuta dem själv och hade inte tvekat en sekund om jag hade fått chansen. :devil:

Liknande trådar

Övr. Katt Klösträdet i vardagsrummet är snart tio år gammalt och börjar bli ganska slitet. Nu kikar jag på ett nytt klösträd, men känner att jag...
Svar
10
· Visningar
447
Senast: LadySara
·
Övr. Katt Jag har två Birmapojkar som nyligen fyllt ett år. De har tidigare ätit Royal Canin kitten, pga lagom små bitar. Torrfodret är inte deras...
Svar
11
· Visningar
489
Senast: Esmeralda
·
Övr. Katt Chimera eller chimär är vad det kallas om två foster i ett tidigt stadium slås ihop till ett. När jag läst om det tidigare (och på...
Svar
17
· Visningar
1 209
Senast: Asko
·
Övr. Katt Har lite beslutsångest gällande hur jag ska göra. Har en 14-årlig katt som sover hela dagarna, vilket inte är så konstigt med tanke på...
Svar
1
· Visningar
517
Senast: Sassy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka