Nytt msn id

• IT & mobiler
  • Trådstartare Trådstartare Spider84
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1
  • Visningar Visningar 782
S

Spider84

Suck...jag försöker skapa ett nytt msn id då jag inte har kvar den gamla mailen.

Men om jag klickar på "Skapa nytt Windows live id" på min msn så kan jag bara välja email adresser som slutar på live.(ja vad det nu står) eller hotmail.com
Jag vill ju välja min nya emailadressen som inte slutar på det alls.

Hur gör jag? :crazy:
(bukare brukar ha bra koll på sånt här :angel: )

Sv: Nytt msn id

Det brukar funka lite olika beroende på messenger version.
Men jag tror att just Windows live ID är kopplat till msn-sidan. Utan man måste använda sig av de andra funktionerna för att lägga till och sedan behövs det aktiveras för att man ska kunna ändra nick-namn osv.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad... 8 9 10
Svar
197
· Visningar
27 510
Senast: lizzie
·
Relationer Gammal användare med nytt nick på grund av känsligt ämne och jag MÅSTE få ventilera och höra utomståendes perspektiv. Jag insåg tidigt... 2 3 4
Svar
75
· Visningar
19 877
Senast: TinyWiny
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Kan ni fatta? Jag har hunnit fylla 30. Det är helt galet så fort tiden går. Något annat som också är galet är att jag fortfarande inte... 2 3
Svar
49
· Visningar
12 943
Senast: Saeta
·
Äldre Håller på att byta mobil, har laddat ner en säkerhetskopia av hela mobilen från den gamla till den nya. Bank-id-appen följde med - men...
Svar
16
· Visningar
1 317
Senast: Glooper
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka