Nytt problem

V

Vaccan

Vad ska jag göra av kaninerna ?
Dom får ju springa lösa varje dag ,nu på sommaren på balkongen också (stor) +kök och hall .
Men jag oroar mej ,jag letar lägenhet (går trögt) men om jag bara får tag i en liten etta ...det finns ju ingen plats :( särskilt inte om dom ska trängas med katterna .

Jag har en lösning som jag vill ha lite synpunkter på .
Marsvinet Tuva med bäsar :smirk: får följa med .
Kajsa och Skrajsa kanin får bo kvar hemma här ,min syster går i nian och kan ta hand om dom .
Nu är det för sent men nästa sommar får dom flytta ut till en box i stallet så dom hinner sätta päls och kan bo där sedan (för istallet är jag ju varje dag) .
Låter de bra ,eller nått annat förslag kanske ?
 
Min kanin trivs utmärkt i en box i stallet. Han började sitt liv som innekanin och var då lös hemma. När vi flyttade så gick inte det längre och då fick han en egen box istället. Nu har jag värme i mitt stall men ett kallstall bör väl inte vara några problem, de får ju päls.
 
Kaninerna skulle du kunna flytta ut till stallet nu också, det är inte försent.
 
säkert..jag tycker nämligen att de är svinigt kallt här redan (betänk att jag bor i Norrland :smirk:)
 

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Den här sommaren hade jag tänkt att jag skulle reparera mitt sparkonto som sjunkit med 30000 under vintern som var då jag gått på...
Svar
15
· Visningar
2 368
Senast: Gunnar
·
Relationer Gammal användare, anonymt nick. För ett år sen valde jag att separera från mina barns pappa. Barnen är idag 3 och 8. Beslutet hade...
2 3
Svar
51
· Visningar
8 428
Senast: nejlica
·
Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
3 291
Relationer Alltså... min bonusmamma. Jag blir så trött på henne ibland. Hon tycker att jag och min bror kan dela rum (vi är totala motsatser till...
2 3
Svar
57
· Visningar
10 626
Senast: a1agnlju
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp