nytt (?) rambotäcke

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare piggis_83
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 14
  • Visningar Visningar 1 284
P

piggis_83

....hittade detta på deras hemsida o kom på att jag behöver ju lite nya täcken :angel: :D
Nån som vet nån affär (helst internet) som säljer detta? har nämligen aldrig sett det förr!!
finns både helt utan fodring, 200 g (blått täcke då) o 370 g!

originalwlabig.jpg

Sv: nytt (?) rambotäcke

Charlies i jönköping kan ta hem det om de inte har det inne redan. Likadant travshopen i Mantorp.

kanon service ve jag inte svaar ej på mal svarar dom tar det veckor.

Mailat med henne hela förmiddagen om min beställning dit..:angel: Så jag tycker hon är väldigt snabb på att svara, tog väl max en halvtimme per mail. När jag väl kommit fram till vad jag ville ha så ordnade hon så det blev skickat idag. Toppenservice!:banana:

Hade dock i mitt tycke en gräslig hemsida *brr* och är ett företagare dessutom..... vilka priser dom än må ha så orkar jag inte sitta och se på en sida som är grötig och man får scrolla hit & dit med det hör väl eg inte till saken

Det är din plånbok........:smirk: Men visst, hemsidan är ingen hit.

Senast ändrad:

Menar du verkligen Strömsbergsgård/Hästboden? Hade menat hästshopen kan jag inte annat är hålla med dig. Köper aldrig mer något därifrån.

oj då, jag har handlat massor från Hästshopen och alltid fått snabb leverans och till bra priser. Vad är det som du inte är nöjd med därifrån? Har jag bara haft tur...

~Ingrid

Långa leveranstider. Sedan hade de inte riktigt koll på vad jag beställt och hade fått fel från lev. Struligt. Vid senare beställningar var det fel på 1 av 3 likadana varor som jag köpte(visade sig dock efter ett tag). Mailade och efter ett tag svar med en massa prat om tillverkarna istället. Verkade inte vilja ta sitt ansvar i det hela. Mailat tillbaka 3 ggr till och vill reklamera men de svarar inte och det är över en månad sedan. Dessutom finns det inget telefonnummer någonstans där man kan nå dom. Så för mig, Nej tack!
Sälja går bra men kunden ska ju också vara nöjd med varan.
/Cats

Hej,

Vad trist!!! Jag har motsatt erfarenhet (dvs bara positivt) och har köpt nästan alla våra produkter och HW täcken där. Det har gått fort det vi fått varan, man kan se online hur det går med beställtningen och de gånger jag mailat och frågat om nåt har de svarat snabbt.

~Ingrid

Ingen av er som har detta täcket? Om det är bra eller inte?
Ska nog kolla med henrikssons, för då kan jag åka o lämna tillbaks det om det inte passar.

Jag vet inte om det är just det täcket jag har...
Men jag har rambo regn i lila. Halvtjockt marin och lila vinter. Wugmodell på alla 3.
Men jag tror inte du behöver fler täcken just nu... hihihi... tänker på din andra tråd.

Ingen av er som har detta täcket? Om det är bra eller inte?
Ska nog kolla med henrikssons, för då kan jag åka o lämna tillbaks det om det inte passar.

Hej,

Jag har detta gröna med 0 foder, alltså som regntäcke och det sitter som gjutet på Lukas. Är verkligen nöjd, har det i blått med 200 gr fyllning och det är lika bra det :love:

~Ingrid

Senast ändrad av en moderator:

Liknande trådar

Övr. Hund Jag vet inte vad jag ska göra. Jag har i dagsläget tre hundar, en 11-årig labradorblandning, en 8-årig storpudel och en 3-årig... 2
Svar
23
· Visningar
2 221
Senast: __sofia__
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Kände att jag ville ge lite bakgrund till min kommentar i tråden "Att inte ha några vänner när man blir gammal", så här kommer det. De...
Svar
8
· Visningar
1 147
Senast: Sharpless
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad... 8 9 10
Svar
197
· Visningar
27 670
Senast: lizzie
·
Kropp & Själ Jag behöver få läsa om hur andra haft det när de diagnostiserats med förtjockad slemhinna. Så hjälp mig, snälla. Jag var på gyn (fr o m...
Svar
2
· Visningar
906
Senast: malumbub
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• WE-tråden
  • Vi som letar häst II