Nytt schabrak

cactuspower

Trådstartare
Var borta i stallet och hämtade tävlingsschabraket. Vi får dom när vi löst licensen, jag tävlade ju min första lokala i April men i år var dom extra sega med och ta fram schabraken men nu var dom färdiga i alla fall. :)

Ett enkelt vanligt vitt Mia´s RS schabrak med klubbens namn i svart på. Snyggt och stilrent! :)

Det är ju bra att man får ett gratis Mia´s schabrak bara sådär för att man löst licens tycker jag. :D Det var ändå USEK som betalade min lokala licens (och alla andra som är inom "USEK-åldern" inom klubben) de betalade även medlemsavgiften till alliansen (det är två klubbar som driver en tävlingsverksamhet ihop.) Bara ett Mia´s schabrak brukar ju kosta runt 300 spänn menar jag. :D

Sv: Nytt schabrak

Dumma dig, nu blir jag galen av avundsjuka aaaaaah ;)

:p :p :p *retas lite* ;)
Allroundschabraken är föresten svarta med klubbens namn i vitt i stället, vart också väldigt snygga!

Det bästa av allt var att jag senast I går funderade på att beställa ett vitt
dressyr-tävlingsschabrak (Mia´s) från Lillhästen i Stav. Men nu fick jag ju ett gratis i stället. :D

Min klubb har inget sånt där :(
Men istället kostar det inget att vara med på deras tävlingar. Det är ju kalas om man nu rider fälttävlan, för det är en fälttävlansklubb.
Jag kommer inte ihåg varför jag blev medlem ens :p Jag hoppar ju bara vanligt, men ska väl iofs testa fälttävlan nästa år.

Va tråkigt, fast det låter ju bra om ni får tävla gratis på dom tävlingarna.
Våran klubb består till övervägande del av hoppryttare, finns dock en och annan dressyrryttare också och några som rider distans också. Men inga fälttävlansryttare.

Du får lösa licens för våran klubb nästa år så får du med ett schabrak av oss ;)
Fast det är klart då skulle du ju prova FT :p

Vi har värsta bra, för vi har ett presentkort på Stadium också på 10 000:- så vi ska fixa jackor alt. västar därifrån också. :D

Jag får skaffa en till häst och tävla för din klubb ;)
Så jag får ett fint schabrak :D

Lyxit dej i våran klubb skulle man aldrig få ett schabrak :mad:

Detta är det ända dom erbjuder medlemarna.
Så betalar tävlingskommitten tillbaka 50% av licensavgiften om du presterar följande:
För lokal-licens krävs att du genomgått en LC/1.00m hoppbana alternativt 60%poäng i ett LB dressyrprogram. För regional krävs motsvarande fast LB/1.10m hopp alternativt LA dressyr. För andra licenser eller grenar hör av dig till oss.

Du som tävlar för ******** ridklubb betalar halva anmälnings- och startavgiften vid tävlingar som arrangeras av oss.

Vi har ungefär samma ,fast om man tävlar för min klubb på typ regional nivå så får man ett Mia´s RS schabrak gratis :) , där klubbens logga är med och så är det vitt med mörk blå paspoal*stavning*, loggan är mörkblå den med.

men fy så orättvist!
jag vill oxå få ett Mias schabrak :p
när jag fick sponsorsschabrak fick jag ett jättefult Globus som bara gled runt på ryggen... :crazy:

Ni får lösa licens och börja tävla för min klubb ;)
Vi är så små ändå så det vore ju kul om vi kunde sprida ut oss, haha.
Gratis schabrak om ni löser ni licens vet ni haha :p ;)

På min klubb får man låna ett par söndertvättade Gekås sckabrak, inte så flashigt :smirk:

Liknande trådar

Hundavel & Ras Ber först om ursäkt för en vägg av text men jag känner att jag vill få lite extern input. Jag har medvetet inte nämnt namnet på ras... 2 3
Svar
47
· Visningar
9 632
Senast: dobbis
·
M
Tävling Hejsan. Jag håller just nu på att ta grönt kort på klubben där jag går i gymnasie. Men måste ju ta licens också. Och är medlem på min...
Svar
17
· Visningar
1 423
Senast: Snuffsan
·
Utrustning Till min fux :) Ja, målet är ju att hon ska komma ut på lite lokala tävlingar, som 5 åring till våren -06 i både hoppning och...
Svar
15
· Visningar
1 485

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrsnack nummer 18
  • WE-tråden
  • Stärka 3 åring
Tillbaka