Nytt träns (kandar)...

Sv: Nytt träns (kandar)...

Hm jo det gör det ju, men nu har jag redan beställt GL-kandaret.... :p

Jag har ju ändå det rundsydda tränset från Hubertus.

Utan.
Men jag vill fortfarande ha Hubertus-kandaret...
:crazy: :angel:

Mätte nosgrimman och den är faktisk 3 cm så den är ju inte såå himla smal. men nu har jag beställt GL-kandaret också så då måste jag köpa det....
Usch vad svårt. :p Måste räkna pengar....

Tycker du ska behålla det! Men eftersom du redan beställt ett GL så.. Du kan väl ha båda? :) Eller ge ett till mig kanske :angel:

Tycker faktiskt du skulle haft vit fodring på, då han har stjärn, och det är snyggast med vit fodring på hästar med något mindre vitt på huvudet (inte bläs, lykta).
Så därför röstar jag på Hubertus pga vitt och vääääldigt fint! :love:

Haha säg inte sådär, jag ringde Hansbo i går så nu är det väl redan skickat.... Kunne du inte sagt det innan? Ååh det är inte lätt att vara mig nu alltså. :p

Jag får kolla hur det står till på kontot, var ju tvungen att köpa flugtäcke i dag också...

Tänkte faktiskt skriva igår innan du beställt men jag skulle precis gå och hann inte. :p Ja, det är inte lätt att bestämma sig inte. Men om du riktigt gräver bland pengarna så kanske du har råd med båda. :)

Ja abslout köp det! Tycker det såg skitbra ut! Men så tycker jag att det rödbruna är sååå läckert på fuxar!=)

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok Huset jag köpte hade inte använts som permanentbostad på de senaste “60+-ish” åren, och hade även stått helt lämnat åt sitt öde under... 2
Svar
26
· Visningar
8 087
Senast: Calmiche
·
Hästmänniskan Gammal användare - nytt nick för att få helt utomstående åsikter på problemet, som inte grundar sig på inlägg jag skrivit tidigare... 2
Svar
38
· Visningar
12 922
Senast: QueenLilith
·
M
Utrustning Har precis fått hem ett nytt träns och vid första titten såå "åhååå trevligt läder :laugh:" Nästa var "ööööh va mycket remmar?????"...
Svar
7
· Visningar
1 390
Senast: M-Meduza
·
A
Hästmänniskan Hejsan! Skulle vilja bolla lite tankar och funderingar med likasinnade här på forumet! Bakgrund! Jag själv 28 årig elit ryttare... 10 11 12
Svar
229
· Visningar
38 876
Senast: Lobelia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka