Min stackars lilla dator har fått VIRUS, som verkligen är svårt att bli av med. För 3 dagar sedan så fick jag en fil skickad till min msn och så stog det något i stil med "jag naken ". Jag accepterade bara för jag trodde de va korten från stranden där 4 av mina killkompisar står naken och håller för det mellan benen. Jag accepterar aldrig annars om jag inte vet 100% säkert att det inte är nått skit.
Iallafall.. jag blir inte av med det hur mycket jag än "virussöker".
Varje gång jag går in på msn så blir datan så sketans seg och så skickas filen runt till alla kontakter och så skrivs det olika saker som "look at me
", "its me
" "ME!!".. mm ..
Nu vågar jag inte va inne på msn..
Var på er vakt! Är det någon som vet vad det är och hur jag blir av med det? Har antivirusprogrammet avast.. kan tilllägga att jag va utan det ca 3 veckor och fixade tillbaka det efter jag fick de där viruset..
Iallafall.. jag blir inte av med det hur mycket jag än "virussöker".
Varje gång jag går in på msn så blir datan så sketans seg och så skickas filen runt till alla kontakter och så skrivs det olika saker som "look at me
Nu vågar jag inte va inne på msn..
Var på er vakt! Är det någon som vet vad det är och hur jag blir av med det? Har antivirusprogrammet avast.. kan tilllägga att jag va utan det ca 3 veckor och fixade tillbaka det efter jag fick de där viruset..