Ö&B har fått in MER hästsaker!

Fibusen

Trådstartare
Var in en sväng till Ö&B i dag och letade efter myggnät,hamnade på hästavdelningen,och dom hade ju fått in MYCKET mer än sist jag var där! :banana:

Sist när jag var där så hade dom typ bara fleecetäcken,vanliga grimmor i rött/blått/svart med matchande grimskafft,lite andra täcken,"gummi"ridstövlar,några spön,vojlockar (som såg väääldigt små ut)

Men var som sagt dit i dag,säger bara WOOOOW,visst,säkert ingen bra kvalite,men snygga schabrak (mörkgröna,vinröda,svarta,m. guldpasspoal),APSNYGGA lädergrimmor,svarta och bruna med gula stickningar för endast 79 (!!!) kronor,och träns (sånna där platta och släta),utan accenremsstropp (eller vad det nu kan heta, massa skydd som faktist såg OK ut,graningeliknande stövlar för under 400:-,Ridhandskar i tunt skönt matreal,skitsnygga faktist,och verkade vara ett bra grepp i,längre dressyrspön,stigbyglar,ridskor (sånna som är mer som en känga,och underbara att gå i,dock ej så snygga)
sporrar,långa chaps,korta chaps,sadelhängare,täckeshängare (sån med tre armar som går ut) tränshängare,roligare grimmor,och även billiga sadlar (999:-)...(visst,bara skitsadlar,men bara för att informera:D)

Som sagt så vart jag chockad,nån mer som varit där på sistonde???

Senast ändrad:
Sv: Ö&B har fått in MER hästsaker!

Jag med! :banana: Jag ska nog shoppa loss på grimmorna,en brun till tanten,och en svart till bebishästen! :D Nått shabrak kanske råkar slinka ner...:angel:

Glömde att dom hade stigläder och bett också,fasst tror att det bara var 2 delade,ev 3 delade..Och att det fanns ett till träns,fasst det var fodrat,med strassstenar på pannbandet..

Senast ändrad:

Wohoo låter spännande, man kanske ska ta en tripp efter löning och tjecka läget :angel:. Dock har jag ingen häst att rida just nu eftersom han är konvalecent, men ändå, titta kan man ju alltid och köpa lite grimmor, handskar och sådant som "kan behövas" :p

Är det någon som vet om det finns i alla ÖB butiker? eller är det bara vissa som har det?

Borde inte alla ha det? Ö&B här i borlänge är inte så jättestort heller,och vi har då...

*KL*

Det där platta tränset, minns du vad det kostade och vad det fanns i för färg/er? *alex vaknar till liv*

Låter intressant! Måste jag kolla nån dag :D Tur att man bor nära ett ÖB :D

Ni som ska dit och kolla, kan ni kolla extra åt mig på det tränset med platta remmar? *ber snällt & sitter fint*

:devil:

Jönköping hade inte allt detta, två olika träns hade tillkommit, men jag huittade inget pris på den tyvärr. Hoppas på att det kommer in mer grejer. Jag var igår o handlade glansspary o schanmpo, så hästen kan bli snygg till utställningen om drygt en vecka!!

Men där (på hemsidan) står ju: Här ser du exempel ur vårt sortiment. Mer foder, hästtäcken, hästtillbehör, ridhjälmar, ridkläder och ridskor finns i varuhusen.

fanns i svart och brunt,mörkare brunt,men endå inte direkt mörk mörkbrun..

Har för mig att det kostade 179(:confused:) kronor,om jag inte minns helt fel....

Var t.o.m rätt mjukt ocj skönt läder med! :banana:

Senast ändrad:

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vab eller inte
  • Sytråden del 4
  • Vad gör vi? Kids edition - del 4

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka