Ö&B har fått in MER hästsaker!

Sv: Ö&B har fått in MER hästsaker!

Ooh, nu vill jag ju åka till Ö&B ju :)! Hur är tränsen? Är dom i skaplig kvalité?

Ja,det borde väll ha varit ponny,cob och full..? Kollade inte så himla noga,mer än kände på lädret,och kollade snabbt på prislappen då jag nyss köpt nytt träns,annars så hade jag kollat lite mer på dom,men jag kan inte ha hur många träns som helst..:p

Ja,jag tycker då att dom absolut är värda dom pengarna,men är ju (självklart) inga riktiga märken som håller år efter år,man får ju vad man betalar för,men dom kändes mjuka och sköna,för att vara helt splitternya,då brukar ju träns med "sämmre" kvalite vara stenhårda,så jag tror absolut att dem blir kanonbra med lite användning,och putsning!

*kl*

Här i örebro fanns det inga nya saker, inga träns eller sadlar.

därimot finns det hjälmar, säkerhetsvästar, ridbyxor, chaps, skor, täcken, grimma+ grimskaft, glansspary, hästgodis, lädertvål å sånt där men det har funnits där förr.

*kl*

Här i örebro fanns det inga nya saker, inga träns eller sadlar.

därimot finns det hjälmar, säkerhetsvästar, ridbyxor, chaps, skor, täcken, grimma+ grimskaft, glansspary, hästgodis, lädertvål å sånt där men det har funnits där förr.

Men vad konstigt! :confused: Jo,det där är ju dom gamla vanliga sakerna dom brukar ha...

Jag var oxå inne o tittade där idag och blev besviken.. Var i norrköping förre helgen och där fanns det inte heller.. jag ska ett ärende till katrineholm nu i helgen, ska titta där om de har nått intressant.

Jönköping hade inte allt detta, två olika träns hade tillkommit, men jag huittade inget pris på den tyvärr. Hoppas på att det kommer in mer grejer. Jag var igår o handlade glansspary o schanmpo, så hästen kan bli snygg till utställningen om drygt en vecka!!

schampo? fanns det, bor i jkpg & sisst jag var där fanns bara grimmaor med matchande grimskaft,ridskor-stövlar,.. :eek:

Har dom schabrak oxå?? Och luvor :love: :love:?? Isåfall kanske man kan göra matchnings-fynd ;) :love:

Vad kul att dom har fått in mer saker! Måste dit och kolla imorgon. Hoppas att dom har fått in det här på ÖB i Ljungby.

Hej!
Oj, verkar visst som om jag får ta mig en rejäl titt på Ö&B!

Jag var också en sväng där idag, och här hade de också fått in nyheterna.
Dock tyckte jag inte det var ngt fint varken bland schabraken,t ränsen, grimmorna eller benskydden... inget jag skulle köpa.
Men jag slog till på ett par neoprenboots för 69kr, som provades idag och satt väldigt bra!
Det var som en mjuk vadderad kula eller vad man ska säga som sattes i karleden, så bootsen inte skulle snurra runt.
Kändes rejäla också!

Hur är det i stockholmsbutikerna då? Någon förändring i Skärholmen från i mitten av Juni då de sålde enklast tänkbara saker?

Dom schabraken jag såg var mittemellan-runtiga,inte sånna där stora (som dom hade på sina vojlockar),och inte sånna där pyttesmå,kanske 1,5 cm...

Luvor såg jag inte,men schabrak,fanns i svart,mörkgrönt,och vinrött med guld passpoal. (stavas?)

Jag köper alltid pälsglans(50 kr) och schampo(35kr) där..
Och det är rikigt bra :D

någon som vet om det finns hästgrejjor i uppsalas ÖoB???:angel:

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka