Ö&B har fått in MER hästsaker!

Sv: Ö&B har fått in MER hästsaker!

nej men jag vill cokså veta det! har varit på väg några dagar nu men det har som inte blivit av..kanske ska tvinga en kopmpis att åka idag :D

Har ju vart förbi där flera ggr men tiden har aldrig räckt till, så om du åker förbi där, så kör en uppdatering om vad det fanns för grejjer där! :bow:

Blev så sugen så jag for till Öob idag med pojken..han tyckte iofs inte att det var lika kul som jag..haha!

Men det fanns faktiskt en hel del grejjor. Nu var en del slutsålt, vilket var typiskt för jag hade gärna köpt pälsglans..
Annars så hade de både vanliga vojlockar med stora rutor, och de schabrak du beskriver. Säkerhetsvästar, korta chaps, långa chaps, ridskor, ridstövlar, graningeliknande stövlar, ridbyxor, ridvantar(dock bara de vanliga, som man hade typ när man började på ridskolan) lädergrimmor(HÅRDA) träns(HÅRDA) sadlar, stigbygelplattor, sporrar, ridspön, hjälmar, vanliga "rid"västar, bett, jodopax, switch, helosan sol(slutsålt), schampo, hästgodis. Fleecetäcke, regntäcke..

Blev faktiskt lite sugen på ett schabrak, att ha som slit och släng. De var ju inte dyra direkt..men har ju en dressyrsadel och dessa var ju allround. Har dock några allroundschabrak hemma som passar så det kanske hade passat.. men det lär ju finnas kvar ifall jag ångrar mig!

Verkar bara vara vissa. Här i Nybro finns inte mycket...

Dumma Nybro. :( Jag tänkte ju åka dit och titta på en gång.^^
Jag hoppas att dom får in mer.

Om shabraken är billiga så kan man ju köpa några. Visst, det är kanske dålig kvalite men de borde ju funka någon gång i afall.^^

Jag blev också intresserad av det där tränset. Äsch, jag får åka till Nybro och tjata på dom tills dom tar hem allt. :P

Skulle vara kul & se bild på schabraken! Någon som köpt ett? :D

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka