Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja, älskar det! Livet blev betydligt enklare sedan den kom hit!Det är ett utmärkt fenomen. En butik som är öppen 24/24 året runt. Är det lösningen på landsbygden? Ja iaf vad gäller personal men maten måste ju komma dit och upp i hyllorna. Brukar ni handla i dom?
Men skojar du, finns det i sverige? Jag trodde det var ett högteknologiskt japanskt fenomen.Ja, älskar det! Livet blev betydligt enklare sedan den kom hit!
Det är ett utmärkt fenomen. En butik som är öppen 24/24 året runt. Är det lösningen på landsbygden? Ja iaf vad gäller personal men maten måste ju komma dit och upp i hyllorna. Brukar ni handla i dom?
Men skojar du, finns det i sverige? Jag trodde det var ett högteknologiskt japanskt fenomen.
För vi snackar samma fenomen - HELT obemannade matbutiker, inte bara självscanningskassor?![]()
Varför inte starta en dåÅhh jag drömmer om en i vår by![]()
Varför inte starta en då![]()
Haha, ja! Man loggar in med bankid, skannar varorna, betalar och går ut. Asbra! Schyssta priser också, vissa saker är billigare än Citygross.Men skojar du, finns det i sverige? Jag trodde det var ett högteknologiskt japanskt fenomen.
För vi snackar samma fenomen - HELT obemannade matbutiker, inte bara självscanningskassor?![]()
Skulle aldrig hända i Japan dock, där finns små snabbköp (konbinis) precis överallt som är öppet dygnet runt med personal.Men skojar du, finns det i sverige? Jag trodde det var ett högteknologiskt japanskt fenomen.
Finns en inte så långt härifrån, gårdsbutik som säljer potatis och lök och lite annat. Åker dit ibland fastän det ligger åt fel håll mot övriga matbutiker jag brukar handla i.
Jag var i Tokyo när de testade obemannade butiker under 2018 och jag vet att de från och med i år har rullat ut ett antal fler i skarpt läge.Skulle aldrig hända i Japan dock, där finns små snabbköp (konbinis) precis överallt som är öppet dygnet runt med personal.