Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Har öppnat en sån här i Borlänge. Jag har inte varit dit då jag aldrig passerar där nu när jobbet har coronastängt men det kan säkert bli någon tur in när jag ändå passerar längre fram. Men jag vet inte, tycker det jag sett därifrån verkat rätt dyrt jämfört med typ Willys?
I det du frågar efter nej.Det är ett utmärkt fenomen. En butik som är öppen 24/24 året runt. Är det lösningen på landsbygden? Ja iaf vad gäller personal men maten måste ju komma dit och upp i hyllorna. Brukar ni handla i dom?
Anledningen för mig att handla på CityGross är väl främst att inte allt finns tillgängligt.Jag tycker faktiskt inte att det är dyrt! Jag går eller cyklar dit, tar en minut så inga transportkostnader. Frukt och grönt kostar som Citygross, nötfärsen är lokalt producerad och kostar rimligt, ett paket nudlar 7 kronor istället för 5, köttbullar, kyckling samma som citygross men finns bara ett märke. Visst är vissa saker några kronor dyrare men absolut inte orimligt tycker jag!
Allt finns inte såklart, men det allra mesta. Vi kan också skriva på önskelistan vad vi saknar i sortimentet. Jag har aldrig gått dit för att handla något som inte finns tror jag! Jo flytande honung förresten.Anledningen för mig att handla på CityGross är väl främst att inte allt finns tillgängligt.
Jo, det går ju. Det har hänt att jag fått gå tomhänt hem, skulle ha basilika (har jag för mig), annars typ att sushi eller mjölk tagit slut.Allt finns inte såklart, men det allra mesta. Vi kan också skriva på önskelistan vad vi saknar i sortimentet. Jag har aldrig gått dit för att handla något som inte finns tror jag! Jo flytande honung förresten.
Oj, ja färska kryddor och sushi finns inte här, men det har jag tänkt är så självklart att det inte fallit mig in att ens försöka handla det därJo, det går ju. Det har hänt att jag fått gå tomhänt hem, skulle ha basilika (har jag för mig), annars typ att sushi eller mjölk tagit slut.
Ja absolut, jag tänkte mest eftersom det nämndes i tråden att det var billigtJo, det är ju inte billigt. Men för mig, som bor lite avsides, är det ändå värt det. Har ca 1 mil till AutoMat och ska jag bara ha nåt litet typ pasta är det bra mycket billigare än att bröta in till stan om man ser till bensinpriset.
Varför inte starta en då![]()
Men man kan väl drömma om en massa saker utan att ha minsta driv att starta det själv?
Jag skulle gilla en liknande butik på min ort. Vill jag äga en? Hell no! Jag har andra kall.
Jag bor inte så till, men här är nog en ganska ny butikDet är ett utmärkt fenomen. En butik som är öppen 24/24 året runt. Är det lösningen på landsbygden? Ja iaf vad gäller personal men maten måste ju komma dit och upp i hyllorna. Brukar ni handla i dom?
Matkiosken heter den, är en lokal Catering firma som gör all mat och har där och det är de som haft problem med att folk inte betalar och den jag pratade om i mitt tidigare inlägg.Jag såg en obemannad matbutik när jag var i Gnosjö i tisdags.