Oberoende sadelutprovare finns det?

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Jeeves
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 10
  • Visningar Visningar 1 917
J

Jeeves

Jag har några sadlar att välja på hemma men vill ha assistans från en dok utbildad sadelutprovare som INTE är ute efter att sälja sadlar.

Finns det något register över sådana? Gäller Skåne.

Sv: Oberoende sadelutprovare finns det?

Jahapp, det var som jag trodde; det FINNS inga såna:(

www.ridin.se har kontroll av din egen sadel.

Anna, sadelmakare i Flädie har också servicen att hon tittar på befintliga sadlar (säljer inte själv)

Ridin har jag INGA bra erfarenheter av så de går bort. Flädie är rätt nära så det var ett bättre tips. Vet inte så mycket om henne dock men värt ett försök. Tack för tipset:bow:

De verkar ju sälja sadlar också men hon är ju sadelmakare också så det kanske ändå kan vara värt att prata med henne ang utprovning.

Jag får vara övertydlig med att jag under inga omständigheter kommer att köpa en ny sadel! Tack för tipset!

Liknande trådar

Utrustning Japp, då var det dags för det näst svåraste inköpet när det gäller hästar. Sadel. Jag har köpt en ung häst som både ska växa mer och...
Svar
5
· Visningar
420
Senast: Freazer
·
Kropp & Själ Jag har sedan några veckor tillbaka ett gåband hemma, för att kunna gå på det delar av dagen när jag jobbar hemifrån och för kunna välja...
Svar
0
· Visningar
216
Senast: __sofia__
·
Kropp & Själ Jag vill ha en träningsapp där jag själv kan välja både på färdiga pass men också lägga ihop egna övningar till egna pass. Finns det...
Svar
15
· Visningar
234
Senast: Tassa
·
Kropp & Själ Egentligen har jag ett fantastiskt bra liv. Jag älskar mitt lilla hus, jag älskar mitt yrkesval, jag har bra kollegor och en bra chef... 2 3
Svar
42
· Visningar
3 239
Senast: Thaliaste
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka