Öberföra film till datorn från kameran

A

Arsozah

Jag har en digitalfilmkamera, och jag får inte buckt med hur jag får filmerna över till datorn!? Jag har en firewiresladd och uttag från datorn men när jag kopplar in den händer ingenting, behöver jag nåt program för att det ska fungera? Vilket isåfall?

Jag har brännt över klippen från kameran till en DVD (via teven), men skivan går inte heller att spela upp i datorn? Antingen säger den att skivan är tom eller så hittar den inte den alls :confused: Det är en DVD-RW skiva... Man kan ta foton med den kameran oxå, men pga problemet så kan jag inte få över några bilder heller?

Tacksam för hjälp :bow:
 
Sv: Öberföra film till datorn från kameran

följde det inte med någon skiva vid köpet?
annars kan du ju prova med att söka på tillverkarens hemsida
 
Sv: Öberföra film till datorn från kameran

Nej, jag fick nog inte med någon... :confused: Om jag har fått den så ligger den någonstans där jag inte har någon aning om att den är isåfall :mad: Modellen ppå kameran är JVC GR-D246E. Har sökt på olika hemsidor men hittar ingenting.
 

Liknande trådar

Kropp & Själ börjar bli tokig... har sån inre rastlöshet jämt som jag får svårare o svårare o hantera. det har kommit gradvis o blivit mkt värre sen...
Svar
2
· Visningar
3 441
Senast: vtok
·
IT & mobiler Har försökt läsa igenom reglerna, men vet inte vad mitt problem hamnar under för kategori ( hem och hobby eller här). Moderator får i...
Svar
8
· Visningar
1 573
L
IT & mobiler Har en filmkamera av märket Canon, en DC 50, dvd video camcorder. Mitt problem är, att när jag filmar, så fastnar filmen endast på...
Svar
1
· Visningar
702
Senast: via
·
IT & mobiler Ja, rubriken gör ju en inte mycke smartare. det är såhär att jag har filmat en massa med min videokamera. och pappas videokamera, det...
Svar
9
· Visningar
1 014
Senast: MinIan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp